Ja dat hoorde ik ook al. Omdat het in rusland extreem koud word en wij veel oostenwind krijgen ofzo. Dat hoorde ik iig maarja iedereen zal er wel een ander idee bij hebben denk ik
Ooooh jaloers op iedereen die vroeg uit was of vrij! Ik niet :S Bij osn sneeuwde het ook al! Gelukkig blijft het niet liggen! Ik ben dat vriezen nu wel zat eigenlijk! Ik wil nu weer gewoon normaal in de bak kunnen rijden en normaal kunnen draven buiten Gisteren eindelijk weer gedraafd! Haha na 2 weken of zo? Maar mag nog wel oefenen! Als we de 25 km willen halen moeten we toch wel wat meer trainen denk ik! Zijn er hier eigenlijk meer mensen die endurance gaan rijden/ rijden? En hebben jullie tips ? (A)
In het weekend kan ik rijden. Dan gaan we gewoon een stuk buitenom. Als het sneeuwt kun je ook prima naar buiten gewoon lekker rustig stappen en warm aankleden En als het niet te koud is ga ik 's avonds met smurf wandelen door de week, En anders gewoon lekker poetsen! ben er sowieso eigenlijk elke week 5x, De andere dagen atletiek XD
niet goed geleerd op kamp? haha je was nog wel zo goed bezig (1 minuut ofzo xD) haha zaten we met allemaal boeken daar aan tafel, helemaal niks gedaan xD
nina. je lijstje staat er bij hoor. zit je vet mee te doen op bokt word je op school gesnapt mag je 4 weken niet meer achter de computer en een uur nablijven:'(