Dus ik kan eerst Maaikie en Rijkie aanmoedigen en dan Apje gaan halen (volgens mij...)
Mijn tweede jury is iemand met wie ik de Orun gedaan heb. Heb nog een paar keer haar paard mogen rijden om te oefenen. Heel gezellig dus!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Angelkisssss schreef:Op de vorige pagina ook al gevraagd kel, stuur je mailadres ff door anders naar iedereen die nog geen foto heeft gestuurd, dan worden we gelijk ff achter onze broek aan gezeten, haha!
2 Juli kunnen we weer lekker 'roddelen' door onze oortjes denies(en belin, haha!) Heb er al weer zin in!
3 Juli wordt een bijkom dagje denk ik zo Jo. Vrijdag feest van mijn tante en 3 neefjes die allemaal (als het goed is) geslaagd zijn voor hun opleiding en zaterdag Mariënweide wat meestal niet te vroeg eindigd.
Angelkisssss schreef:Ik zal ff foto zoeken vanmiddag/vanavond in mijn eigen huis en doormailen Kel (zit nu bij mijn ouders thuis die zijn op vakantie en heb geen foto's hier denk ik).
Vanochtend naar de kaakchirurg geweest. Dacht toch echt maar 3 verstandskiezen te hebben, maar had er 4. Eentje die lag helemaal dwars en zou dus ook nooit doorgekomen zijn. Dus vandaag aan de rcehterkant 2 kiezen verwijderd en 13 juli nog de linker kant. Het verwijderen zelf viel me echt alles mee gelukkig en dit was de moeilijke kant, alleen wordt echt gek van die stomme gaasjes waar je op moet bijten tegen het bloeden. Oh en niet schrikken als je me ziet, wang is lekker dik haha, ik zie er echt niet uit!!