Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:Trouwens, Frans en Monique waren bij Carlos geweest, en het schijnt dat hij echt HEEEL lelijk is geworden
De lelijkste veulens, worden de mooiste paarden, dus wie weet..
En hij was juist een heel mooi veulen.. Dus ik dnek niet dat het nog goed gaat komen

(alweer
)
Daar ga ik mee naar toe
Kga vandaag nog even helpen daar enzo. Als ze morgen goed rijd mag ze zaterdag nog een keer terug komen
In dat geval blijf ik nog een nachtje anders ben ik vrijdagavond weer thuis
Iriis_ schreef:Annie_ schreef:Zo ik ben nu officieel weer een meergronden leerling
Geen les van Ling?!![]()
Ik denk ook zeker dat dit de beste keus is hoor An!
Als je volgend jaar lekker slaagd kun je tenmiste alles wat je hebt gemist dit jaar, volgend jaar wel mee maken!
Want dat kun je eigenlijk echt niet missen!
Iriis_ schreef:claudiaaB schreef:Fototjes gemaak van Noortje en wat binnenbakkers ! Binnebak fotos zijn vet mooi vooor binnenbak, buitenbak fotos kreeg ik echt niet voormekaar om goede kwaliteit te vinden. Momenten waren wel goed, maar het zijn geen kwaliteit foto's geworden. Maja hello ben pas 3 weken bezig ofzo
Heb je ook nog van mij op Pat?!Ben heel benieuwd
zal zo ff kijken 
Pebbs schreef:Hallo !Vandaag op Victor gesprongen ! Ging best goed eigenlijk
Ondanks een paar weigeringen wat heeelemaaal mijn eigen schuld was. Verder ging het eigenlijk wel goed
Heb wel fijn gereden in ieder geval
. nee hoor , als je der weer voor het eerst opzit en meteen gaat springen, is het echt wennen haha.
Die kop is echt magisch haha.. lekker ding ook. Wel goed dat je bent blijvne zitten
! claudiaaB schreef:We hadden bonte middag. Dus eigenlik hetzelfde als Bonte avond op kamp, maar dan in de middag.
Toen hadden we een quiz van 5 vragen, 2 teams van 4. En het groepje dat won mocht mee op de bobslee.( op de bank)
En dan zat er iemand van hun, 1 van ons, iemand van ons 1 van hun blabla
En dan was het: Links! Rechts ! Bukken! Rechts blablabal. En op een gegeven moment: Sneeuwstorm! en toen deden wij slagroom in hun gezicht
Pebbs schreef:Ik ga zometeen weg naar m'n Friese manneeenn(alweer
)
Morgen is het NK in Ermelo en daar gaat ze rijden met TsjabringDaar ga ik mee naar toe
Kga vandaag nog even helpen daar enzo. Als ze morgen goed rijd mag ze zaterdag nog een keer terug komen
In dat geval blijf ik nog een nachtje anders ben ik vrijdagavond weer thuis

.