meelen schreef:Ja hé, snap jij het dan?Er staat Meelen voor Sanne.may day may day aan liquita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_sandra schreef:meelen schreef:Ja hé, snap jij het dan?Er staat Meelen voor Sanne.may day may day aan liquita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Emergency call
_sandra schreef:zo weer een de deur uit hahaha, heb er vandaag helemaal geen zin in.Nou zeg, je bent wel snel klaar.Heb je de tondeuse eroverheen gegooid of zo hahaha(klant kaal de deur uit)
vanmiddag allemaal kinderen, bleeeeeeh. vanaaf om tien uur klaar. kan niet wachten. is echt zo'n dag. balen..................
_sandra schreef:zo weer een de deur uit hahaha, heb er vandaag helemaal geen zin in.je raffeld het toch niet af he san ?
morgen ochtend heb ik een heeeeeele gezellige klant. denk dat ik eens voor een paars kleurtje bij haar ga hahaha.
_sandra schreef:morgen ochtend heb ik een heeeeeele gezellige klant. denk dat ik eens voor een paars kleurtje bij haar ga hahaha.??????? ik kom morgen niet hoor
_sandra schreef:morgen ochtend heb ik een heeeeeele gezellige klant. denk dat ik eens voor een paars kleurtje bij haar ga hahaha.Doe je ook schapenhaar?
meelen schreef:_sandra schreef:morgen ochtend heb ik een heeeeeele gezellige klant. denk dat ik eens voor een paars kleurtje bij haar ga hahaha.Doe je ook schapenhaar?hahaha, hoe bedoel je????????????????????????????????????????/
ATE schreef:_sandra schreef:morgen ochtend heb ik een heeeeeele gezellige klant. denk dat ik eens voor een paars kleurtje bij haar ga hahaha.??????? ik kom morgen niet hoor hahahaha, vind je jezelf dan zo leuk hihihihihihihihi
meelen schreef:_sandra schreef:zelfde kleur als cloe!!!Hihihi, 2 kleuren dan toch?! met een paar witte vlekjes hahahah
_sandra schreef:meelen schreef:Doe je ook schapenhaar?hahaha, hoe bedoel je????????????????????????????????????????/Ik heb schapenhaar hahaha doe mijn naam eer aan, ik heet Tesselaar
_sandra schreef:ATE schreef:??????? ik kom morgen niet hoor hahahaha, vind je jezelf dan zo leuk hihihihihihihihi