Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik ga wel alleen met mooi weer
dus moet nog ff kijken
altijd handig als je nie hoeft te betalen deniejs schreef:nog 9 nachtjes slapen en ga ik naar mysteryland!!! moet alleen nog nodig shoppen! kan maar geen goede schoenen bij mn jurkje vinden en als t slecht weer is, dan moet ik zelfs helemaal wat anders aan, grrrrrrr!

0Whisper0 schreef:@ Danitsja
Hoelang sta jij al op t einde, zeker net gekomen toen ik weg was?
Ik zal even je in profiel te kijken en wij hebben best wat dingen gemeen. Mijn vorige paard heette ook Kadans ( was alleen geen haf) ik heb ook recht gestudeerd op de EUR en ik doe ook behendigheid met mijn hond en ik woon ook in Vlaardingen, grappig!
! jaa idd moet ook lang op schoenen kunnen staan, maar heb beetje lastig jurkje, haha! als t regent moet ik ook nog ff plan b bedenken!!!
Danitsja88 schreef:0Whisper0 schreef:@ Danitsja
Hoelang sta jij al op t einde, zeker net gekomen toen ik weg was?
Ik zal even je in profiel te kijken en wij hebben best wat dingen gemeen. Mijn vorige paard heette ook [***] ( was alleen geen haf) ik heb ook recht gestudeerd op de EUR en ik doe ook behendigheid met mijn hond en ik woon ook in [***], grappig!
Haha grappig! Ik sta er nu bijna 2 maanden. Tot wanneer heb jij er gestaan? Grappig dat hij ook [***] heette! Behendigheid is leuk he? Ik vind het ook erg jammer dat ik ermee moest stoppen. Ik deed het in Ridderkerk, speciaal voor Duitse herders. Woon je toevallig ook nog in de Holy?