Elja schreef:Grava was soms echt een ramp met springen
Mwhah melis weet je nog dat jij yara en ik op prinn gingen springen?
Ik zie nu 3 hele lieve kleine meisjes op 1 pony zitten, en de hindernis over vliegen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nieuwe pagina!
juist niet
Emmaa_ schreef:Bij Hitstar durfde ik op geen enkel paard nog te galopperen, misschien heeft dat wel een half jaar geduurd, en elke week weer zat ik op Bailey. Marion matste me elke keer vet als het daarom ging, als we moesten kiezen op welk paard we de volgende week wouden, vroeg ze mij altijd als eerst zodat ik op Bailey kon
. Wij hebben nu ook Sabrina, die weet gelijk dat ik dus echt wel uiteindelijk elke week op kartouch kom te zitten
. Ik ben er altijd al vroeg, dus ik vraag het sowieso altijd, en als ik het niet vraag ruil ik net zo lang tot ik wel op haar terecht kom
. Hoe bedoel je verslaafd aan 1 paard
, ik vind Djinn trouwens ook wel grappig. Kartouch heeft niet zo heel veel echte aanbidders hé?
.

Iriis_ schreef:Elja schreef:Grava was soms echt een ramp met springen
Ik zie nu 3 hele lieve kleine meisjes op 1 pony zitten, en de hindernis over vliegen![]()
Elja schreef:gewoon
is echt al heeeel lang geleden
vond het toen leuk =)
en toen bleef jij nog bij me slapen
Astor schreef:Emmaa_ schreef:Bij Hitstar durfde ik op geen enkel paard nog te galopperen, misschien heeft dat wel een half jaar geduurd, en elke week weer zat ik op Bailey. Marion matste me elke keer vet als het daarom ging, als we moesten kiezen op welk paard we de volgende week wouden, vroeg ze mij altijd als eerst zodat ik op Bailey kon
. Wij hebben nu ook Sabrina, die weet gelijk dat ik dus echt wel uiteindelijk elke week op kartouch kom te zitten
. Ik ben er altijd al vroeg, dus ik vraag het sowieso altijd, en als ik het niet vraag ruil ik net zo lang tot ik wel op haar terecht kom
. Hoe bedoel je verslaafd aan 1 paard
, ik vind Djinn trouwens ook wel grappig. Kartouch heeft niet zo heel veel echte aanbidders hé?
.
Dat weet ik nog wel dat je niet durfde
Ik reed altijd een uur laten dan jou!!
, en dan huilen, en Marjon schrok daar altijd van
. Die tactiek werkt nu iets minder ben ik bang
. 
. 

Astor schreef:Ja je ging inderdaad altijd huilen, ik durfde het bijne niet te zeggen maar gelukkig zei je het zelf al
Ik heb ook nog wel foto's en filmpjes toen we bij Yara waren =)
.
. Ookal ben ik nog steeds niet zo'n persoon die altijd als eerste op de nieuwe paarden moet rijden, en er dan ook elke week op gaat, geef mij maar lekker die makkelijke paarden, waar je echt nog iets bij kan bereiken. Bijvoorbeeld Twingo, leuk, om een paar keer op te rijden, gewoon af en toe, maar op zo'n paard, ga je toch minder hard werken, als je er minder op rijdt, en op Kartouch ga ik automatisch haar aan het werk zetten, zodat ze lekkerder loopt. 
Astor schreef:Ja je ging inderdaad altijd huilen, ik durfde het bijne niet te zeggen maar gelukkig zei je het zelf al

Elja schreef:Astor schreef:Ja je ging inderdaad altijd huilen, ik durfde het bijne niet te zeggen maar gelukkig zei je het zelf al
Ik heb heel veel niet meer
Oh en ik heb ook nog wel ergens een foto van prin en mij
toen had ze nog een rond buikje

Astor schreef:Ja die bedoel ik
Moet je voor de grap eens kijken wat voor mooie scherpe foto dit is , en die achtergrond is zoooo vaag en het paard + ruiter komen dan echt mooi naar voren:
http://webdisk.planet.nl/houte707/publi ... mood_1.jpg