Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:het is ook erg koud buiten .hebben een paar dagen mooi weer gehad maar dat zal nu wel over zijn

ATE schreef:morgen word mijn keuken gebracht ben benieuwd is toch al weer tijdje terug dat ik besteld heb

Yinari schreef:Stomme vraag misschien (want het speelt allemaal al zo lang) maar waar woon je nu eigenlijk Ate? Dichtbij nog steeds?

. Ik moet vanavond werken tot 23:00 uur, dus dan pas zie ik hoe ver jullie vandaag komen. Als pagina 500 gehaald is...probeer ik vanavond nog deel 3 te openen. Hier is het jeugd topic, voor als jullie na pagina 500 nog verder willen kletsen [MHK] Het Jeugdige Manege Veldt 
meelen schreef:ATE schreef:het is ook erg koud buiten .hebben een paar dagen mooi weer gehad maar dat zal nu wel over zijn
Het is toch nu ook best lekker weer, alleen het zonnetje is er niet. Die komt Vrijdag of Zaterdag weer.

LIQUITA schreef:Zo...ik was even druk bezig met nog iets leuks voor de 1e pagina van deel 3. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden, maar dat is nog heel even afwachten. Ik moet vanavond werken tot 23:00 uur, dus dan pas zie ik hoe ver jullie vandaag komen. Als pagina 500 gehaald is...probeer ik vanavond nog deel 3 te openen. Hier is het jeugd topic, voor als jullie na pagina 500 nog verder willen kletsen [MHK] Het Jeugdige Manege Veldt

smuidra schreef:meelen schreef:
Het is toch nu ook best lekker weer, alleen het zonnetje is er niet. Die komt Vrijdag of Zaterdag weer.
Fijn dat we een weervrouwtje hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

xan schreef:Bestellen je voortaan ook mooi weer op woensdag, donderdag en vrijdag.![]()
Dan hoef ik niet te werken (althans niet buiten de deur)

ATE schreef:morgen word mijn keuken gebracht ben benieuwd is toch al weer tijdje terug dat ik besteld heb
LIQUITA schreef:Zo...ik was even druk bezig met nog iets leuks voor de 1e pagina van deel 3. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden, maar dat is nog heel even afwachten. Ik moet vanavond werken tot 23:00 uur, dus dan pas zie ik hoe ver jullie vandaag komen. Als pagina 500 gehaald is...probeer ik vanavond nog deel 3 te openen. Hier is het jeugd topic, voor als jullie na pagina 500 nog verder willen kletsen [MHK] Het Jeugdige Manege Veldt
ATE schreef:ja en die zijn niet mis hahahaahahaahhaha kun je bijna een nieuw boek voor kopen
winnitou schreef:of ik kom er niet meer op!