Heb ze nu dan aan, maar doet vet pijn
Komt door me schoenen die ik vandaag aan had, dikke blaren op me kleine teentje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!
!
!
! 
!
Kirsten_S schreef:In het begin niet omdat ze niet sprong of heel raar en nu vinden ze haar toch wel leuk en gaan ze op haar rijden!
Sorry hoor
Iriis_ schreef:Samantha moet echt snel ff die foto gaan plaatsen!

Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:In het begin niet omdat ze niet sprong of heel raar en nu vinden ze haar toch wel leuk en gaan ze op haar rijden!
En dat zeg jijSorry hoor
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:In het begin niet omdat ze niet sprong of heel raar en nu vinden ze haar toch wel leuk en gaan ze op haar rijden!
En dat zeg jijSorry hoor
Kirsten_S schreef:en ik was ten slotte wel de eerste die haar buiten het parcours en de barage helemaal zonder fouten heeft uitgereden
Kirsten_S schreef:en ik was ten slotte wel de eerste die haar buiten het parcours en de barage helemaal zonder fouten heeft uitgereden
Kirsten_S schreef:jaaa maar nog geen prijs met haar gewonnen
Liisette_ schreef:Kirsten_S schreef:en ik was ten slotte wel de eerste die haar buiten het parcours en de barage helemaal zonder fouten heeft uitgereden
Duss???
!
Iriis_ schreef:Laat der maar jongens.. Tot dit niveau moeten wij ons niet verlagen
Iriis_ schreef:Laat der maar jongens.. Tot dit niveau moeten wij ons niet verlagen
DenK4ever schreef:Kirsten_S schreef:jaaa maar nog geen prijs met haar gewonnen
Ben je 10 ofzo???