Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mwhahaha
(is het niet gewoon handiger als ik het doe ?
)

Iriis_ schreef:Oww en Lisette! Waar zijn jullie over takken heen geweest ?!

Aglona vond het geweldig !
Kan we wel voorstellen hoe leuk Ag dat vind !
Mwhahaha
Iriis_ schreef:@ Manon, we stonden achter de omheining![]()
@ Mel, eeerst hoef je het niet perse te doen, maar nu toch maar wel?! Wat wil je nu ?Mwhahaha (is het niet gewoon handiger als ik het doe ?
)
Fijn dat 2 mensen het iig wel goed vinden, maar het heeft nu toch wel een beetje haast! NOG MAAR 6 PAGINA'S!!

Astor schreef:Gefeliciteerd met je schoonzusje dan
Ik denk dat het handiger is als Iris het topic opent en daar stem ik ook voor
Als er maar een nieuw topic is waar net zoveel geklets word
We hoeven nog maar 6 pagina's
Ik doe 29 april ook mee 1e keus Astor 2e keus Aglona
Astor schreef:Gefeliciteerd met je schoonzusje dan
fallenangel3 schreef:Iriis_ schreef:@ Manon, we stonden achter de omheining![]()
@ Mel, eeerst hoef je het niet perse te doen, maar nu toch maar wel?! Wat wil je nu ?Mwhahaha (is het niet gewoon handiger als ik het doe ?
)
Fijn dat 2 mensen het iig wel goed vinden, maar het heeft nu toch wel een beetje haast! NOG MAAR 6 PAGINA'S!!
Weet je het kan me allemaal geen ene reet meer schelen. Ik heb mijn zegje gedaan en geprobeerd om het begin van het nieuwe topic iets van iedereen te maken en niet iets van een persoon....
Ik ben de laatste tijd erg overgevoelig voor de kleinste dingen en kan nu allemaal dingen gaan zeggen waar ik later spijt van ga krijgen, dus hou ik maar gewoon mijn mond.
Ik vind het trouwens gigantische onzin om zometeen te moeten wachten op degeen die het topic gaat openen.... daarom was ik ook van plan een code te hebben die iedereen op ieder moment in kan voeren..
......
fallenangel3 schreef:Astor schreef:Gefeliciteerd met je schoonzusje dan
Het kan me echt niks schelen wie het topic opent...
Leuk Melissa! Nu maar hopen dat je op Astor zit!

DenK4ever schreef:Ja! Het is vrijdag de 13de en mijn schoonzusje is jarig
... haha...
fallenangel3 schreef:En ik ga vandaag rijden... haha...
We hebben een keer gehad op vrijdag de dertiende dat alle paarden 'flipten' maar dat kwam stiekem gewoon omdat we ze aan het ophitsen waren

fallenangel3 schreef:Als we naar buiten gaan denk ik het haast wel... anders waarschijnlijk ook... mmm ik weet het niet.. om de een of andere manier zegt mijn gevoel dat ik vandaag niet op haar zit.. ach ja, we zien het wel