Haha het is een hele mooie foto, je ziet Øl z'n billen en dan de blauwe lucht. Het zijn net heuvels haha.
71! hahahaha, nee op die van boppje en voor manon moet je wel bang zijn hoor!ze maakt soms gewoon halve naakt foto's van je als je je staat om te kleden!
Ik ga vandaag niet... het is niet elke dag feest he, daar heb ik geen tijd voor.Morgen maar weer even in het bos rijden
Owhh, als manon van dat soort foto's moet ik oppassen indd Ahhh.. zolang ze maar niet op internet komen
Maar je bent er vaker wel dan niet, of valt het wel mee Michiel? Haha Sjoerd, ik zal ze alleen boven m'n bed hangen.
xManon_ schreef:Leuk!!Gaaf shirt heb je ook. Leuk he !Dat is het logo van onze vereniging, met daaronder dus de naam (nou ja, bijnaam)van mijn paard.
Peerke_ schreef:Owhh, als manon van dat soort foto's moet ik oppassen indd Ahhh.. zolang ze maar niet op internet komen doet ze ook..ze zet ze op hyves.. En xan, leuke foto's!
Inderdaad, Sjoerd is alleen van mij. Hoe heet je paard echt dan?Hoe heet jij zelf trouwens überhaupt.