Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
Kirsten_S schreef:Uhm pris maakt het uit wat voor rode je krijgt: ik heb tiny tim: ongeveer 30 cm hoog, zoete tomaten,
ideaal voor balkon/terras en balkon tomaten hetzelfde maar worden rond de 45 cm hoog. Balkon had je
vorig jaar, sterke plant, alleen kan wel grote trossen geven, waardoor je wel optijd moet opbinden en
teveel moet afvallen zodat die niet afbreekt! Die eerste kweek ik dit jaar voor het eerst, dus heb daar
nog geen ervaring mee!
gina2003 schreef:Kirsten_S schreef:Uhm pris maakt het uit wat voor rode je krijgt: ik heb tiny tim: ongeveer 30 cm hoog, zoete tomaten,
ideaal voor balkon/terras en balkon tomaten hetzelfde maar worden rond de 45 cm hoog. Balkon had je
vorig jaar, sterke plant, alleen kan wel grote trossen geven, waardoor je wel optijd moet opbinden en
teveel moet afvallen zodat die niet afbreekt! Die eerste kweek ik dit jaar voor het eerst, dus heb daar
nog geen ervaring mee!
Die van vorig jaar vond ik wel lekker, anders doe je van beide 1tje
Dat is ook goed
Kirsten_S schreef:Kirsten_S schreef:Uhm pris maakt het uit wat voor rode je krijgt: ik heb tiny tim: ongeveer 30 cm hoog, zoete tomaten,
nog geen ervaring mee!
Die van vorig jaar vond ik wel lekker, anders doe je van beide 1tje
Dat is ook goed