nou niet dat ik echt veel te groot was maar het zijn de verzorgpaardjes van een vriendin van me en ik ging mee..maar die pony had geen hoofdstel & zadel tijdelijk dus we gingen met halster even erop stappen door de wijk..
en toen gingen we een drafje doen maar die pony is zo glad enzo en hij was sinds donderdag niet uit get weitje geweest dus best druk.. dus nouja bij het derde drafje ofzo begint dat beest ineens vet hard te draven/galloperen..
en ik zat daar zo te stuiteren en ik zo hooo valentijn en aan dat touw trekken maar zonder bit had ik weinig te vertellen
dus dat beest vond het wel grappig, probeerde hem wel in een hoek te sturen maar dat werkte ook niet echt telkens zag hij een ander gaatje, volgens mij heb ik toen ook nog bijna een vrouw met een fiets aangereden in poging tot stoppen...
maar ik wist echt niet meer wat ik moest doen, eraf springen of gewoon door laten razen.. maar eigenlijk was ik ook meer bezig met blijven zitten en stoppen.. en toen kwam daar eindelijk mijn vriendin op haar pony en toen stopte mijne, ik wist niet hoe snel ik eraf moest hahah.. was echt erg ik was echt onwijs geschrokken.. 
achteraf was het wel een grappige actie maar op dat moment echt niet leuk ik schaamde me echt
nouja vaag verhaal maar ik moest het toch even kwijt.. heb nog wel een foto van de pony en mij volgens mij, maar een lekker eigenwijs ding is dat dus haha x]
) maar toen moest ik best wel scherp draaien, en toen viel ik d'r in de draai bijna af terwijl Sacha heel rustig draaide. Echt superdom, en ik moest keihard lachen...
dus opzich heb ik daar echt super goed door leren zitten!