Citaat:
zolang de manage ook de paarden/pony's veulens er laat lopen (of er toestemming voor geeft) kun je moeilijk verwachten dat iedereen zich hier aan houdt. En dat is natuurlijk met alles zo, goed voorbeeld doet goed volgen, slecht voorbeeld .......
Ben het met je eens dat het slepen/vlakken van de bakken/cirkel/stapmolen te weinig gebeurd t.o.v. het gebruik.
En wat dacht je van de paddocks??????.
Is toch met alles zo, kijk eens om je heen op het erf, waarom moet het er (bijna) altijd zo'n smerige troep zijn? Hoelang ligt er al voor de stallen bij de stroberg een stuk hout boven het gat....
Inderdaad, die paddocks zijn ook een doorn in het oog! Twee paddocks op 140 paarden, beetje weinig... Die andere twee ieniemienie dingen zijn een grote plas water, dus daar zijn de eenden inmiddels een territorium van gaan maken (logisch)... Erg jammer, want het hoeft allemaal niet. Ik geef je groot gelijk wat betreft het loszetten van de paarden/pony's/veulens. Als particulier mag het niet, maar de manege doet het zelf wel.... lekker voorbeeld, het lijkt Gemeente Zaanstad wel! Wat het vegen betreft ligt het deels ook aan de staleigenaren die te beroerd zijn om na het mesten te vegen. Op het stukje waar ik sta, ben ik een van de weinigen die het wel doet. Maar je draait je om en het is weer een t*ringzooi.
Zo, lekker even mopperen! Moet ook een keer kunnen!