What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:56

xan schreef:
winnitou schreef:
hi Xan

Hi Win, laatste dag van de vakantie.
Morgen weer werken !!!
Kan niet zeggen dat ik het gemist heb :D

ik ook niet hoor (ach een beetje), maar heb no0g wel behoefte aan wat vakantie (en dan Rowan naar school haha)
Er schijnt weer veel te spelen op het werk (contractontbindingen) dus ben benieuwd wat me te wachten staat

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:03

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Oh, op die fiets! Nu snap ik het! Het heeft dus helemaal niet met niveau's te maken, maar met je leeftijd?

ja maar de indeling binnen een leeftijdklasse wordt wel (zoveel mogelijk) naar niveau ingedeeld.
De teams spelen in verschillende klasse (poules)

Dat is dan wel weer mooi, want anders speelt iemand misschien wel een jaar lang onder zijn niveau en dat is niet bepaald motiverend! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:04

winnitou schreef:
Mijn oppas kan morgenavond niet en nu gaat Rowan weer een nachtje bij opa en oma slapen. Moet zeggen dat ik dat ook wel heel lekker vind. Moet hem 's morgens wel ophalen om naar school te brengen maar heb gewoon even wat meer tijd op stal en voor mezelf.
Rowan gaat welgeteld in november 4 nachtjes slapen bij zijn vader. Ja hij heeft nog wel iets tijd..... (uhum). Niet achterelkaar hoor!

Althans, dat staat gepland... nu nog waar maken!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:09

xan schreef:
Shenavallie schreef:
De 20x40 bak is net een maanlandschap, dus ik zou ook voor de 20x60 bak kiezen. Hoewel dat ook net de Sahara-woestijn is, maar in ieder geval minder heuvel- en kuilachtig dan de kleine. Ook de cirkel mag van mij NODIG eens gevlakt worden: daar lijken heuse meteorieten in geëxplodeerd te zijn! Vanmiddag met Maisie longeren ging ze nog net niet op haar .... het zal me niets verbazen als er eerdaags een paard/pony kreupel loopt door die cirkel... Geen aanrader voor Mavanthos dus!

Ik ben het niet met je eens. :n
De 20x40 bak is een heerlijk bak om in te rijden, die veert meer dan de andere bak.
Ik heb vorige week in de singel gelongeerd, nadat die net gevlakt was !! (gebeurt met enige regelmaat)
Dat ging helemaal super.
Als iedereen die singel nu gebruikt waarvoor die is, is er niets aan de hand.
Maar er zijn mensen die hun paard/pony daar in opjagen en nog erger in laten rollen.
Ja, dan krijg je kuilen enzo.

De kleine bak rijdt inderdaad wel lekkerder dan de grote, maar vanuit bepaalde hoeken zie je toch echt een heuvellandschap (althans, vorige week wel). En de cirkel is al weken niet meer gedaan, want elke keer als ik ga longeren liggen er nog steeds dezelfde kuilen op dezelfde plek van dezelfde diepte. Ben het dan ook echt zat aan het worden, want Maisie gaat om de haverklap onderuit door die kuilen. Ik kan me dan ook zo kwaad maken om mensen die lak hebben aan de loszet-regels, terwijl we allemaal wel weer meer stalkosten mogen gaan betalen! :( Ben eerlijk gezegd wel blij als Maisie een nieuw, lief baasje mag krijgen zodat ik me daar niet meer aan hoef te ergeren. :o

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 15:03

Shenavallie schreef:
De 20x40 bak is net een maanlandschap, dus ik zou ook voor de 20x60 bak kiezen. Hoewel dat ook net de Sahara-woestijn is, maar in ieder geval minder heuvel- en kuilachtig dan de kleine. Ook de cirkel mag van mij NODIG eens gevlakt worden: daar lijken heuse meteorieten in geëxplodeerd te zijn! Vanmiddag met Maisie longeren ging ze nog net niet op haar .... het zal me niets verbazen als er eerdaags een paard/pony kreupel loopt door die cirkel... Geen aanrader voor Mavanthos dus!

Shenavallie schreef:
xan schreef:
Ik ben het niet met je eens. :n
De 20x40 bak is een heerlijk bak om in te rijden, die veert meer dan de andere bak.
Ik heb vorige week in de singel gelongeerd, nadat die net gevlakt was !! (gebeurt met enige regelmaat)
Dat ging helemaal super.
Als iedereen die singel nu gebruikt waarvoor die is, is er niets aan de hand.
Maar er zijn mensen die hun paard/pony daar in opjagen en nog erger in laten rollen.
Ja, dan krijg je kuilen enzo.

De kleine bak rijdt inderdaad wel lekkerder dan de grote, maar vanuit bepaalde hoeken zie je toch echt een heuvellandschap (althans, vorige week wel). En de cirkel is al weken niet meer gedaan, want elke keer als ik ga longeren liggen er nog steeds dezelfde kuilen op dezelfde plek van dezelfde diepte. Ben het dan ook echt zat aan het worden, want Maisie gaat om de haverklap onderuit door die kuilen. Ik kan me dan ook zo kwaad maken om mensen die lak hebben aan de loszet-regels, terwijl we allemaal wel weer meer stalkosten mogen gaan betalen! :( Ben eerlijk gezegd wel blij als Maisie een nieuw, lief baasje mag krijgen zodat ik me daar niet meer aan hoef te ergeren. :o

zolang de manage ook de paarden/pony's veulens er laat lopen (of er toestemming voor geeft) kun je moeilijk verwachten dat iedereen zich hier aan houdt. En dat is natuurlijk met alles zo, goed voorbeeld doet goed volgen, slecht voorbeeld .......
Ben het met je eens dat het slepen/vlakken van de bakken/cirkel/stapmolen te weinig gebeurd t.o.v. het gebruik.
En wat dacht je van de paddocks??????.
Is toch met alles zo, kijk eens om je heen op het erf, waarom moet het er (bijna) altijd zo'n smerige troep zijn? Hoelang ligt er al voor de stallen bij de stroberg een stuk hout boven het gat....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 15:05

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
Mijn oppas kan morgenavond niet en nu gaat Rowan weer een nachtje bij opa en oma slapen. Moet zeggen dat ik dat ook wel heel lekker vind. Moet hem 's morgens wel ophalen om naar school te brengen maar heb gewoon even wat meer tijd op stal en voor mezelf.
Rowan gaat welgeteld in november 4 nachtjes slapen bij zijn vader. Ja hij heeft nog wel iets tijd..... (uhum). Niet achterelkaar hoor!

Althans, dat staat gepland... nu nog waar maken!

Ja we zullen wel zien, de 2 dinsdagen zullen we lukken, de vrijdagen moet ik nog zien. Daarnaast staat Rowan ook niet meer zo te springen om bij zijn vader te slapen. Als hij op zaterdag moet voetballen vind het het al helemaal niks. Hij wordt dan voor het voetballen bij mij gebracht.

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 15:08

heerlijk zo'n rustig dagje, niks moet (behalve de tv voor elkaar maken, gisteren stopte het kastje van de digitenne er mee en je raad het natuurlijk al de andere goede staat in de caravan. Heb nu een oude geinstalleerd maar die was voor extra in de woonkamer. Moet maar weer op zoek gaan naar een digitennekastje. Als iemand nog een ongebruikte heeft staan houdt ik me van harte aanbevolen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 16:09

winnitou schreef:
heerlijk zo'n rustig dagje, niks moet (behalve de tv voor elkaar maken, gisteren stopte het kastje van de digitenne er mee en je raad het natuurlijk al de andere goede staat in de caravan. Heb nu een oude geinstalleerd maar die was voor extra in de woonkamer. Moet maar weer op zoek gaan naar een digitennekastje. Als iemand nog een ongebruikte heeft staan houdt ik me van harte aanbevolen

Volgens mij heeft mijn broer of mijn ouders zoiets gehad, zal eens navragen! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 16:15

Citaat:
zolang de manage ook de paarden/pony's veulens er laat lopen (of er toestemming voor geeft) kun je moeilijk verwachten dat iedereen zich hier aan houdt. En dat is natuurlijk met alles zo, goed voorbeeld doet goed volgen, slecht voorbeeld .......
Ben het met je eens dat het slepen/vlakken van de bakken/cirkel/stapmolen te weinig gebeurd t.o.v. het gebruik.
En wat dacht je van de paddocks??????.
Is toch met alles zo, kijk eens om je heen op het erf, waarom moet het er (bijna) altijd zo'n smerige troep zijn? Hoelang ligt er al voor de stallen bij de stroberg een stuk hout boven het gat....

Inderdaad, die paddocks zijn ook een doorn in het oog! Twee paddocks op 140 paarden, beetje weinig... Die andere twee ieniemienie dingen zijn een grote plas water, dus daar zijn de eenden inmiddels een territorium van gaan maken (logisch)... Erg jammer, want het hoeft allemaal niet. Ik geef je groot gelijk wat betreft het loszetten van de paarden/pony's/veulens. Als particulier mag het niet, maar de manege doet het zelf wel.... lekker voorbeeld, het lijkt Gemeente Zaanstad wel! Wat het vegen betreft ligt het deels ook aan de staleigenaren die te beroerd zijn om na het mesten te vegen. Op het stukje waar ik sta, ben ik een van de weinigen die het wel doet. Maar je draait je om en het is weer een t*ringzooi.

Zo, lekker even mopperen! Moet ook een keer kunnen! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 16:17

Wesley is net weer terug uit Brabant en is weer helemaal in z'n element met de racebaan, die hij van ATE heeft gehad! Hij heeft in Duitsland een paar extra baanstukken gekocht en nóg een autootje (nu heeft hij er 5), dus die is lekker in de weer! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 16:18

Oh ja, zijn er nog spaarders van de actie van Toy Story bij Albert Heijn? Wesley heeft een paar poppetjes dubbel, dus misschien wil iemand wel ruilen? ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:03

Shenavallie schreef:
Oh ja, zijn er nog spaarders van de actie van Toy Story bij Albert Heijn? Wesley heeft een paar poppetjes dubbel, dus misschien wil iemand wel ruilen? ;)

Lars spaart ze ook,hij heeft Buzlightyear dubbel.
Hij heeft Stretch,Ham,Lotso.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:04

Hee Liquita,hoe voel je je na een paar uurtjes manege?Lekker weer je paardje gezien en paardenlucht gesnuffeld.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:10

Nicole1995 schreef:
Shenavallie schreef:

Lars spaart ze ook,hij heeft Buzlightyear dubbel.
Hij heeft Stretch,Ham,Lotso.

Eindelijk een spaaraktie waar wij (nog) niet aan mee doen...... Ben het sparen ene beetje moe.
maar als ik ze heb zal ik het hier neerzetten, zal ze niet eens aan Rowan laten zien

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:11

Nicole1995 schreef:
Hee Liquita,hoe voel je je na een paar uurtjes manege?Lekker weer je paardje gezien en paardenlucht gesnuffeld.

er blijft ook niks geheim he

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:17

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:

Hoezo dan?Ik heb haar ff gesproken vandaar.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 17:18

Ga ik het vertellen, of ga ik het niet vertellen??? Ik ben wel door een paar Veldt Schatjes gesignaleerd, dus ik moet wel := .

Ik ben vandaag 2 uurtjes op de manege geweest :o , en het heeft me heel erg goed gedaan :j . Het voelt nu een klein beetje als een vooruit gang. Was heerlijk om die paardenlucht weer op te snuiven en het allerlekkerste was het om weer met First te kunnen knuffelen <3 .

Sandra en Sandra hebben op First gereden, en dat was super leuk om te zien +:)+ . Erg fijn om te horen dat ze het leuk vinden en dat First zo vertrouwd aan voelt, dat gaf me echt een goed gevoel. Eén nadeel, en dat is dat ik nu nog meer de kriebels heb om ook weer te willen rijden!!!
MAAR....ik heb geduld O:) , hahaha...ik moet wel.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 17:19

Nicole1995 schreef:

Hahaha...ik tik net een berichtje. HET WAS HEERLIJK!!!! :j

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 17:19

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:

Hahahaha...dat bedoel ik, maar goed dat ik het verteld heb ;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 17:21

Ik ga het noodtopic maar weer eens opzoeken, want het gaat nu echt opschieten!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:24

Liquita fijn dat je ervan genoten heb! En goed dat je op een rustig moment bent gegaan.... Vanavond weer bijtijds je bed in

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:25

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:

Hahaha...ik tik net een berichtje. HET WAS HEERLIJK!!!! :j

Goedzo,dat is ook goed om te herstellen hoor.Lekker in je vel zitten en ff genieten en weer uitrusten. ;)
Ik vond je er goed uitzien Peet zo na de operatie.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:29

heb net heerlijk zitten janken met een boek...
Turbulentie van Mariëtte Middelbeek. Een deel van het boek gaat naar Pink Ribbon dus je kunt wel raden waar het overgaat.

had Rowan al gewaarschuwd maar op het moment dat hij mij zag met de tranen vroeg ie wat er was: ik heel verdrietig zeggen; Feyenoord heeft verloren..... Hij kijkt me aan met een gezicht en we schieten allebei in de lachstuip (AZ heeft net namelijk van Feyenoord gewonnen).

Maar het boek kan ik jullie aanraden

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:30

LIQUITA schreef:
Ik ga het noodtopic maar weer eens opzoeken, want het gaat nu echt opschieten!!!

moeten we nog wat inleveren????? voor de nieuwe topic

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:31

heb net even op mijn bankinfo gegeken en mijn salaris staat er nog niet op...... Ben echt benieuwd hoelang dat nog voortgaat duren