mntj schreef:maar xan ben nu nieuwsgierig wie is er dan gevallen en waar ik heb dat verhaal zo als gewoonlijk gemist.
misschien was ik het wel. hahaha.
doet het nog zeer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mntj schreef:mijn mailtje ging over de onderhoud van de diverse faciliteiten.
die gewoon niet gebruikt kunnen worden. waar wel voor betaald wordt of gewoon zeer slecht is.

LIQUITA schreef:mntj schreef:mijn mailtje ging over de onderhoud van de diverse faciliteiten.
die gewoon niet gebruikt kunnen worden. waar wel voor betaald wordt of gewoon zeer slecht is.
En al antwoord gehad? Ik denk dat ik je het antwoord wel kan geven, maar dat kost geld.
mntj schreef:LIQUITA schreef:
En al antwoord gehad? Ik denk dat ik je het antwoord wel kan geven, maar dat kost geld.
nee kwestie van onderhoud. als ik bij eenboer ga staan dan weet ik dat ik geen molen heb en geen paddock en geen stromend water of spuit plaats, helaas betaal ik daar wel voor. een ben echt een klein beetje p....st. heb nog geen bericht terug mogen ontvangen.
mike heeft de mail ook gelezen en ik heb het allemaal netjes verwoord. knap he

mntj schreef:nee kwestie van onderhoud. als ik bij eenboer ga staan dan weet ik dat ik geen molen heb en geen paddock en geen stromend water of spuit plaats, helaas betaal ik daar wel voor. een ben echt een klein beetje p....st. heb nog geen bericht terug mogen ontvangen.
mike heeft de mail ook gelezen en ik heb het allemaal netjes verwoord. knap he
ATE schreef:mntj schreef:mijn mailtje ging over de onderhoud van de diverse faciliteiten.
hoorde dat er uit de stap molen 1800 kruiwagens gehaald moeten worden denk dus na elke keer stapmolen iedereen een kruiwagen er uit scheppen