Ei Ei Ei RSVA Bokkers zijn heel blij [Deel 11]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Iriis_

Re: Ei Ei Ei RSVA Bokkers zijn heel blij [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:14

Trouwens, Frans en Monique waren bij Carlos geweest, en het schijnt dat hij echt HEEEL lelijk is geworden :=

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:50

Echt? Zou je niet echt denken met zown moeder als Worlino (ze is niet super mooi maar vind haar niet lelijk).
Hebben ze geen foto?

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:55

Manon_S schreef:
Echt? Zou je niet echt denken met zown moeder als Worlino (ze is niet super mooi maar vind haar niet lelijk).
Hebben ze geen foto?

Nee, Monique zei nog dat ze eigenlijk een foto had moeten maken :P

Maar het schijnt dat hij heel lomp is geworden, en dat z'n hals heel laag is zeg maar.
Het is iniedergeval geen dressuur paard, maar wie weet kan hij wel heel goed springen.
Maar je weet natuurlijk ook nooit wat voor hengst erop heeft gezeten he..

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:57

heey bokt heeft een nieuw logo :P

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:14

Goede avond allemaal :D
Hoe gaat het hier? Met mij wel goed hoor alleen ben elke dag wel kapot...

Manon, Laat ons eens wat zien! De foto's van jou en Hitstar en Worlino :) Zou je nog doen namelijk :D

Melanie, Wat een schatje is Tommy zeg!! Is het een Shih-Tzu? Kan haast niet anders :P
Leuke foto's ook van Wonderboy! Mooi paardje ook! En ook ik vind dat je er leuk uit ziet op de foto's!
Had ook nog meer fot's op Claudia haar hyves gezien! Vet leuk! Maar wie is dat paard met die brede witte bles?
Leuk beesie ook :D

Noortje, Leuk dat je eindelijk een keertje op Kamona hebt gereden! En ik zei toch al dat ze leuk was :D
Maar fijn dat je het leuk vond en dat het goed ging! Ik ga trouwens 15 september weer 1 keer meerijden.
Als ik wat eerder weg mag bij stage. Maar dat zal wel mogen denk ik :) Leuke foto's trouwens van jou en Patty :D
Vind dat ze wel erg diep loopt op de foto's. Maar in het echt lijkt het veel minder.
Maar dit komt omdat Patty soms wat gaat ontspannen en dan komt ze wat dieper maar normaal vind ik haar niet te diep lopen!
Ik deed juist als ze lekker begon te ontspannen gewoon wat meer lengte geven en ze bleef daarbij heel netjes beneden lopen.
Dus je kan dan makkelijk wat meer lengte geven in de hals en wat meer toestaan :)

Kirsten, Hoop dat je een fijne les gehad hebt met je paardje :D

Anna, Stoer dat je gesprongen hebt met Jastrade :D En super dat het echt goed ging!
Jammer dat er dan geen foto's gemaakt zijn he haha!

Iris, Thanks voor de tip. Maar in galop vind ik het wat moeilijker om haar er goed doorheen te rijden.
En ook goed voorwaarts rijden en gewoon er goed doorheen rijden moet ook al ee nhoop verschil uitmaken =)
Hoop dat je een leuke les gehad hebt op Patty. Maar ik denk dat je het hardstikke leuk vond!

Mooie foto's heb je gemaakt zegt van de eigen paarden! Heb je netjes gedaan :D
Leuk dat de prive paarden ook een plekje krijgen boven in de kantine. Het zou ook leuk zijn als de op de site kwamen :)

Wat grappig dat Monique en Frans bij Carlos zijn geweest en dat hij toch niet zo mooi geworden is.
Aan de ene kant wel jammer maar we zullen het zien als hij uberhaupt nog terug komt naar de manege :P

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:07

Fototjes gemaak van Noortje en wat binnenbakkers ! Binnebak fotos zijn vet mooi vooor binnenbak, buitenbak fotos kreeg ik echt niet voormekaar om goede kwaliteit te vinden. Momenten waren wel goed, maar het zijn geen kwaliteit foto's geworden. Maja hello ben pas 3 weken bezig ofzo _/-\o_

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:12

Ben benieuwd naar de foto's :D Het zijn zeker foto's van Noortje op Kamona? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:30

Heee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:35

Vandaag was echt kút :+ Tenminste, het einde. Op school was eerst vet leuk, met de klas mayonaise gemaakt :+ en patat gegeten :D scheikunde is cool := Daarna frans...... Nou onze lerares (en mentrix) had een hele les voorbereid, met muziek en lyrics, van een Franse rapper, en ze wou helemaal met ons het daarover hebben zeg maar. En mensen kunnen dan niet het respect opbrengen, om even hun bek te houden terwijl er muziek draait. Mensen kunnen gewoon geen twee minuten stil zijn, om even naar een liedje te luisteren wat zij echt heel erg leuk vind. Zij is tot 3 uur 's nachts bezig met het voorbereiden van een les, natuurlijk is dat haar eigen keuze, maar waarom moeten anderen het dan weer verpesten? Ik kan me daar zo pissig om maken... En dan wil ik niet leraren de hemel in prijzen, maar kom op, we hebben die mensen echt nodig dit jaar. Determinatie havo/vwo enzo, dus als je nu een slechte naam hebt bij leraren ben je echt de pineut. Maar goed... Ik doe in ieder geval m'n best, let op, maak m'n huiswerk en ben stil, hopen dat de klas het dan niet voor de rest verpest..
Btw, uiteindelijk is ze zo boos geworden dat we geen muziek meer gingen luisteren en dat we moesten voorlezen uit het boek. Kom op zeg? Zij wilt ons alleen maar meer leren dan wat er in het boek staat, zij wilt ons ook over de Franse cultuur leren in plaats van alleen maar woordjes die we toch bijna niet gebruiken, en die mongolen uit me klas kunnen het dan niet opbrengen om daar respect voor te hebben.

Pff, sorry, moest even m'n ei kwijt :')
en d'r was nog iets maar dat ga ik niet in het topic zitten, als je wilt weten moet je maar ff pm sturen

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:25

Astor schreef:
Ben benieuwd naar de foto's :D Het zijn zeker foto's van Noortje op Kamona? :D

neee op victor :D
Edit: Ik zal er strax was plaatsen van de binnebak :) Noortje mag zelf haar foto's doen :o

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:26

Hallo ! :D Vandaag op Victor gesprongen ! Ging best goed eigenlijk :) Ondanks een paar weigeringen wat heeelemaaal mijn eigen schuld was. Verder ging het eigenlijk wel goed :D
Heb wel fijn gereden in ieder geval :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:30

Ik ga morgen weer reageren :) Ik ga nu afsluiten.

Maar heeft iemand zin om zondag 20 september als groom en fotografe te spelen? :D :o

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:32

Ik wil het wel graag doen ! Maar weet nog niet of ik kan :)

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:43

Foto's van het springen van vanavond, GEMAAKT DOOR CLAUDIAAAA :D Ze zijn echt super goed gelukt ! :D

Hier wilde die stoppen maar was ik te laat met mee komen
Afbeelding

Deze is tof vind ik zelf :o :D
Afbeelding

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:44

Bij die laatste kijk ik alleen heel raar want ik had zoiets van je GAAT er over heen :D

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:51

Me weiger foto komt er nog aaaan ! :P

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:08

ME weiger fotoooo :D
Thanks Clau :P hahaha MAAARRR we zijn blijven zitten :D
Vind die kop van Victor nog het mooist :+:

Afbeelding

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 06:07

Haha idd Vic kijkt bij die weigerfoto wel leuk haha :P .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 06:39

Goedemorgen...

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 07:17

Ik ga naar me stage, doeg !

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 08:51

@ Melis, 't is geen Shih- Zu ofzo.. Het is een boemer hondje! :P
idd, op de hyves van clau staan alle foto's! :P

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 08:55

Zo ik ben nu officieel weer een meergronden leerling :+

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 09:54

claudiaaB schreef:
Fototjes gemaak van Noortje en wat binnenbakkers ! Binnebak fotos zijn vet mooi vooor binnenbak, buitenbak fotos kreeg ik echt niet voormekaar om goede kwaliteit te vinden. Momenten waren wel goed, maar het zijn geen kwaliteit foto's geworden. Maja hello ben pas 3 weken bezig ofzo _/-\o_

Heb je ook nog van mij op Pat?! :D Ben heel benieuwd :o

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 09:55

Emmaa_ schreef:
Vandaag was echt kút :+ Tenminste, het einde. Op school was eerst vet leuk, met de klas mayonaise gemaakt :+ en patat gegeten :D scheikunde is cool := Daarna frans...... Nou onze lerares (en mentrix) had een hele les voorbereid, met muziek en lyrics, van een Franse rapper, en ze wou helemaal met ons het daarover hebben zeg maar. En mensen kunnen dan niet het respect opbrengen, om even hun bek te houden terwijl er muziek draait. Mensen kunnen gewoon geen twee minuten stil zijn, om even naar een liedje te luisteren wat zij echt heel erg leuk vind. Zij is tot 3 uur 's nachts bezig met het voorbereiden van een les, natuurlijk is dat haar eigen keuze, maar waarom moeten anderen het dan weer verpesten? Ik kan me daar zo pissig om maken... En dan wil ik niet leraren de hemel in prijzen, maar kom op, we hebben die mensen echt nodig dit jaar. Determinatie havo/vwo enzo, dus als je nu een slechte naam hebt bij leraren ben je echt de pineut. Maar goed... Ik doe in ieder geval m'n best, let op, maak m'n huiswerk en ben stil, hopen dat de klas het dan niet voor de rest verpest..
Btw, uiteindelijk is ze zo boos geworden dat we geen muziek meer gingen luisteren en dat we moesten voorlezen uit het boek. Kom op zeg? Zij wilt ons alleen maar meer leren dan wat er in het boek staat, zij wilt ons ook over de Franse cultuur leren in plaats van alleen maar woordjes die we toch bijna niet gebruiken, en die mongolen uit me klas kunnen het dan niet opbrengen om daar respect voor te hebben.

Pff, sorry, moest even m'n ei kwijt :')
en d'r was nog iets maar dat ga ik niet in het topic zitten, als je wilt weten moet je maar ff pm sturen

Tjaa.. Leraaren.. :+ het zal altijd zo blijven :P

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 09:57

Annie_ schreef:
Zo ik ben nu officieel weer een meergronden leerling :+

Geen les van Ling?! :oo

Ik denk ook zeker dat dit de beste keus is hoor An!
Als je volgend jaar lekker slaagd kun je tenmiste alles wat je hebt gemist dit jaar, volgend jaar wel mee maken!
Want dat kun je eigenlijk echt niet missen!