Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Manon_S schreef:Echt? Zou je niet echt denken met zown moeder als Worlino (ze is niet super mooi maar vind haar niet lelijk).
Hebben ze geen foto?

Zou je nog doen namelijk 

Leuke foto's trouwens van jou en Patty 

En super dat het echt goed ging!

Het zijn zeker foto's van Noortje op Kamona?
Tenminste, het einde. Op school was eerst vet leuk, met de klas mayonaise gemaakt
en patat gegeten
scheikunde is cool
Daarna frans...... Nou onze lerares (en mentrix) had een hele les voorbereid, met muziek en lyrics, van een Franse rapper, en ze wou helemaal met ons het daarover hebben zeg maar. En mensen kunnen dan niet het respect opbrengen, om even hun bek te houden terwijl er muziek draait. Mensen kunnen gewoon geen twee minuten stil zijn, om even naar een liedje te luisteren wat zij echt heel erg leuk vind. Zij is tot 3 uur 's nachts bezig met het voorbereiden van een les, natuurlijk is dat haar eigen keuze, maar waarom moeten anderen het dan weer verpesten? Ik kan me daar zo pissig om maken... En dan wil ik niet leraren de hemel in prijzen, maar kom op, we hebben die mensen echt nodig dit jaar. Determinatie havo/vwo enzo, dus als je nu een slechte naam hebt bij leraren ben je echt de pineut. Maar goed... Ik doe in ieder geval m'n best, let op, maak m'n huiswerk en ben stil, hopen dat de klas het dan niet voor de rest verpest..
Vandaag op Victor gesprongen ! Ging best goed eigenlijk
Ondanks een paar weigeringen wat heeelemaaal mijn eigen schuld was. Verder ging het eigenlijk wel goed 
Ik ga nu afsluiten.
Ze zijn echt super goed gelukt ! 

hahaha MAAARRR we zijn blijven zitten 

. 
claudiaaB schreef:Fototjes gemaak van Noortje en wat binnenbakkers ! Binnebak fotos zijn vet mooi vooor binnenbak, buitenbak fotos kreeg ik echt niet voormekaar om goede kwaliteit te vinden. Momenten waren wel goed, maar het zijn geen kwaliteit foto's geworden. Maja hello ben pas 3 weken bezig ofzo
Ben heel benieuwd
Emmaa_ schreef:Vandaag was echt kútTenminste, het einde. Op school was eerst vet leuk, met de klas mayonaise gemaakt
en patat gegeten
scheikunde is cool
Daarna frans...... Nou onze lerares (en mentrix) had een hele les voorbereid, met muziek en lyrics, van een Franse rapper, en ze wou helemaal met ons het daarover hebben zeg maar. En mensen kunnen dan niet het respect opbrengen, om even hun bek te houden terwijl er muziek draait. Mensen kunnen gewoon geen twee minuten stil zijn, om even naar een liedje te luisteren wat zij echt heel erg leuk vind. Zij is tot 3 uur 's nachts bezig met het voorbereiden van een les, natuurlijk is dat haar eigen keuze, maar waarom moeten anderen het dan weer verpesten? Ik kan me daar zo pissig om maken... En dan wil ik niet leraren de hemel in prijzen, maar kom op, we hebben die mensen echt nodig dit jaar. Determinatie havo/vwo enzo, dus als je nu een slechte naam hebt bij leraren ben je echt de pineut. Maar goed... Ik doe in ieder geval m'n best, let op, maak m'n huiswerk en ben stil, hopen dat de klas het dan niet voor de rest verpest..
Btw, uiteindelijk is ze zo boos geworden dat we geen muziek meer gingen luisteren en dat we moesten voorlezen uit het boek. Kom op zeg? Zij wilt ons alleen maar meer leren dan wat er in het boek staat, zij wilt ons ook over de Franse cultuur leren in plaats van alleen maar woordjes die we toch bijna niet gebruiken, en die mongolen uit me klas kunnen het dan niet opbrengen om daar respect voor te hebben.
Pff, sorry, moest even m'n ei kwijt
en d'r was nog iets maar dat ga ik niet in het topic zitten, als je wilt weten moet je maar ff pm sturen
het zal altijd zo blijven