Ik heb werkdag dus ben er ook nog ergens Hoe laat begint het, wil voor die tijd Tal even gedaan hebben!Oh, ik zoek nog, afhankelijk van of ik Mark in duitsland op moet halen, vrijwilligers om Tal za avond te voeren en zondag van het land te halen en te lunchen
Om 9 uur beginnen ze met stamboekopname maar hou er maar rekening mee dat ze vanaf 08.00/08.30 wel al aan de gang zijn met opbouwen e.d.
Heb geen idee of het nu in de buitenbak of binnen is ofzo. Naja ga gewoon om 8 uur erop en zie wel waar ik kan
Hehe in trouwjurk te paard... nou dat was ik Heb er netjes bijgezet dat ik niet getrouwd ben...Ik ga ook nooit trouwen!Mijn schoonmoeder kan namelijk geen kinderen krijgen en ik heb het niet zo met trouwen haha...
Kelly_Taco schreef:Hehe in trouwjurk te paard... nou dat was ik Heb er netjes bijgezet dat ik niet getrouwd ben...Ik ga ook nooit trouwen!Mijn schoonmoeder kan namelijk geen kinderen krijgen en ik heb het niet zo met trouwen haha...Whaahahhaa
He das een leuk topic! zal er zo ook mijn foto's in zetten!En wat hebben jullie goed je best gedaan op al die pagina's vol te krijgen!Ben benieuwd naar je nagellakje denise!
We kunnen zondag een foto nemen en deze plaatsen als officiele opening van nieuwe topic. Of we toosten op de oude!
Nog maar 5 pagina's! Leuk fiek! Lekker starten weer!Jij hebt 't druk marijk!Vandaag maar alvast beginnen met spulletjes schoonmaken.Ben nu al zenuwachtigxD Echt erg!