Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik wordt net gebeld echt weerd onbekend nummer. dat lelijke krullebol ben alles. of ik kom neuken enzo echt triest voor woorden gewoon. en het slappe is. nummer weergave staat uit hoorrr
G1ovanna schreef:ik wordt net gebeld echt weerd onbekend nummer. dat lelijke krullebol ben alles. of ik kom neuken enzo echt triest voor woorden gewoon. en het slappe is. nummer weergave staat uit hoorrr
![]()
dombos´s
G1ovanna schreef:ik wordt net gebeld echt weerd onbekend nummer. dat lelijke krullebol ben alles. of ik kom neuken enzo echt triest voor woorden gewoon. en het slappe is. nummer weergave staat uit hoorrr
![]()
dombos´s
Broccoli schreef:Ik ben zo trots op Dunja.
Ze liep echt super vandaag!
Netjes aan de teugel, ruim en aan het been.
Wat ben ik toch verliefd op dat paard.![]()
Frans vroeg nog of ik nog steeds blij ben met Dunja. Nou: nou en of!!!![]()
Ik heb ons zelfs ingeschreven voor de springwedstrijd. Beetje te veel van het goede ben ik bang, maar jaIk zie wel hoe het gaat.
Vind het trouwens wel raar dat ik bij 'eigen paarden' in moest schrijven...
't Is helemaal geen eigen paard, maar een huurmanegepaard. Maar ja, zal wel goed wezen allemaal
Melanie_B schreef:Melissa.....
Heb je me berichtje nog gelezen?
Ahtnamas schreef:@ Melis, wat ik wel naar vind zijn al die sensatiezoekers die er een glimp van op willen vangen (van de begrafenis van de Germs). Mijn moeder zei dat er genoeg pottenkijkers waren. Er stonden op veel plekken zwarte schotten en ook de begraafplaats was afgesloten!
Zelfs vanochtend hadden mijn ouders + oma moeite om de begraafplaats op te komen. Mijn oom is vandaag 6 jaar (jeetje wat gaat de tijd snel!) geleden overleden... Fam. Germs is in dezelfde grafkamer als hem begraven (schijnbaar tegenover de moeder van een schoolvriendinnetje van mij).
stephanieh schreef:Prin heeft een zusje

Melanie_B schreef:Melis ik ga wel mee!
Want het is nu toch wel belangrijk dat ik een keer mee ga naar Az
En Jen zei dat we ongeveer rond 4 uur wel weer terug zijn..
Kan jij mij dan misschien even een klein liftje geven @ manege?
Nadien, ik denk dat ik er dan wel vóór 5 uur ben.. Dus dan zal jij er al wel zijn.. Maar we kunnen iig wel samen terug!
Emmaa_ schreef:Hallo
Melissie kan je vandaag naar zadeltje?
ga zo even naar stad en om 3 uur werken.
.
Astor schreef:Melanie_B schreef:Melis ik ga wel mee!
Want het is nu toch wel belangrijk dat ik een keer mee ga naar Az
En Jen zei dat we ongeveer rond 4 uur wel weer terug zijn..
Kan jij mij dan misschien even een klein liftje geven @ manege?
Nadien, ik denk dat ik er dan wel vóór 5 uur ben.. Dus dan zal jij er al wel zijn.. Maar we kunnen iig wel samen terug!
Okee top! Hoezo zou je eerst dan niet meegaan?
En het is inderdaad wel belangrijk dat je een keertje mee gaat naar Az.
Want je moet toch kijken fo die klik er is.
Ik hoop zeker dat we rond 4 uur thuis zijn, zal wel moeten want ik moet om 5 uur werken.
Dus sorry ik kan je geen lift geven @ manege.

Melanie_B schreef:Als jullie nu mijn paardengedeelte bekijken.. rekt het dan helemaal uit?