Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Morgen weer om 7 uur eruit en hopen dat de bus dan WEL optijd is!

Summertjee schreef:is het al koud buiten trouwens?
denk het wel
gaat helemaal goedkomen denk ik zo! hij blijft wel nog 3 maanden doe ik hem beetje doorirjden enzo en komen ze elke week even 1 x rijden
hij word 4 maar is super mak en super braadf echt fijn paardje vind ik zelf! 
haha
ben niet gek dat zou echt niet goed gaan ben ik bang
haha
vandaag voor het eerst mer passoa gelongeert haha hij ging bol niet normaal! wist niet dat die zich zo kon opbollen
haha hij liep wel erg goed

Al een hele poos geleden, geloof zelfs nog op Cahama! Die wil ik graag uploaden... maar dat lukt dus niet
Weern excuus om niet aan de lijn te doen
ik moet er eigelijk niet aan denken om dalijk naar buiten te gaan haha heb het nu ook al een beetje koud
alleen mijn gezcit deed zeer
Niniane schreef:Dit wordt mijn eerste en waarschijnlijk ook laatste bericht hier maar ik wil dit even melden:
Smokey is zaterdag verkocht aan een particulier die hem voor de doorverkoop heeft aangeschaft. De reden dat ik dit nu pas vertel ipv meteen op zaterdag is dat ze op de manege niet stonden te wachten op mensen van Cahama die komen kijken hoe zielig het allemaal wel niet is (Ik spreek nu niemand persoonlijk aan, het is alleen vaker gebeurd en daar hadden ze geen zin in). Ook in de Ark is het toch redelijk stil gehouden. Hij is vandaag opgehaald
Ik vind het heel jammer voor jou Chantal dat je nu geen fatsoenlijk afscheid van hem hebt kunnen nemen.