Spuiten ze het paard radioactieve vloeistof in en kunnen ze op die manier pijnpunten in beeld brengen (vraag me niet precies hoe het werkt). Maar is erg prijzig, paard moet nog een paar dagen in een bunker blijven staan omdat die straling afgeeft...
ellen_xx
Geplaatst: 09-11-09 18:48
hooi
Serada schreef:
Ellen, gefeliciteerd meid met je verjaardag. Hoeveel jaartjes ben je jonger geworden????
leuke foto's weer Fiek... zo ging valko denet ook door de longeerbak... jeutje die was niet te stoppen... de koeien stonden vlakbij en hij hoorde weer bakspoken, jiha was het.
nou vind en mri en en scinti wel erg ver gaan hoor... vinden jullie het heel erg? hahaha
Zou ook niet mijn eerste keus zijn hoor Wanda, maar als je er maar niet achter kan komen wat er loos is kan ik me voorstellen dat je daar uiteindelijk voor kiest. Maar in de eerste plaats zou ik zelf kiezen voor uitverdoven om te ontdekken in welk stukje de blessure zit en dan dat stukje te scannen/rontgenen.
Whis_Serada
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-09 20:39
Ja ach of zoveel keer naar een da en dan steeds geld kwijt zijn. Of in 1x het goed aan pakken als je al zolang bezig bent Het is waar je voor zou kiezen
Serada
Geplaatst: 09-11-09 20:41
Zo dat zijn inderdaad leuke cadeautjes Ellen. Het zou wel heel leuk zijn als je van Esther met Max mag starten. Max kan idd heel erg netjes lopen met zijn mooie stierenekkie!
Tja wel handig al die apparatuur. Hopelijk hoef je niet zo ver te gaan Wanda...
Leuke foto's van Vienna. Wat is het ook een showgirl hé!
Vandaag weer voor het eerst sinds vier weken naar school geweest. Dat was toch best weer even wennen. Gelukkig is dit het laatste schooljaar dat ik nog in de collegebanken zit, dan nog mijn eindopdracht en dan gaat Linda genieten van veel vrije tijd!