Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Irissss ik heb je even nodig xD
Nataschaa schreef:Mensen, hou jullie in hea. We hebben nog maar 8 pagina's over...
of alle berichten met 5,4,3,2,1 en "bijna vol" moeten verweiderd worden....
Ik ga nu naar ex-lief.. Lekkr tegen hem aan slaten (A)
Ik weet niet wnnr ik er morgen weer ben, want moet werken van 10 tot half 7 en daarna gaan we met de familie eten..
Dus..
Allemaal veeeel succes met springen morgen
En een fijne kerst toe gewenst.
Tot over twee dagen.. (Als het echt kerst is..)
x

)

Astor schreef:Haha =)
Ik was vet klein toen ik van Palma af viel
Toen reed ik nog niet eens op de manege.
Astor schreef:Haha okee =)
Hoe gaat het trouwens nu met Karen en Sterre?

. Marion matste me elke keer vet als het daarom ging, als we moesten kiezen op welk paard we de volgende week wouden, vroeg ze mij altijd als eerst zodat ik op Bailey kon
. Wij hebben nu ook Sabrina, die weet gelijk dat ik dus echt wel uiteindelijk elke week op kartouch kom te zitten
. Ik ben er altijd al vroeg, dus ik vraag het sowieso altijd, en als ik het niet vraag ruil ik net zo lang tot ik wel op haar terecht kom
. Hoe bedoel je verslaafd aan 1 paard
, ik vind Djinn trouwens ook wel grappig. Kartouch heeft niet zo heel veel echte aanbidders hé?
. 
Iriis_ schreef:Elja schreef:Irissss ik heb je even nodig xD
Wat daaan?!
. 

Emmaa_ schreef:Gewoon op de site, naar dat e-mail adres.
Elja schreef:verhaal voor paard van het jaar
naar wie ik het moet sturen
Elja schreef:Emmaa_ schreef:Gewoon op de site, naar dat e-mail adres.
Okee thnx
. Melis, als jij bij dat weitje waar jij ook rijdt (maar ook bij andere mensen) iets opvangt over iemand die een verzorgster zoekt, wil je mij dan alsjeblieft alarmeren?. Ik woon daar vlakbij, en zoek eigenlijk al mijn halve leven
. Ik snap dat ik jong ben, maar dat hoeft niet uit te maken. Iig, als je dat alsjeblieft wilt doen, zou ik dat heel lief vinden
.