Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 11:16

dat gaat een geslaagde dag worden! ach,en zondag komt wel goed hoor Ja

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 14:52

Paardrijden is ontspanning Ireen, en dat kan je dan zeker wel gebruiken Knipoog Haha! Haha!

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:13

Ireen succes morgen. Haha!
Ik kom wel kijken bij je.
Heb een goeie Tom Tom Knipoog Nagelbijten / Gniffelen

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 01:49

Hoi hoi, ik kon deze topic niet zo snel vinden dus daarom had ik effe snel een e-mailjte naar jullie toegezonden mbt Laurens van Lieren.

Laurens van Lieren gaat op zoek naar talent.
De eerst 240 inschrijvingen per event worden uitgenodigd. Het betreft open inschrijvingen ongeacht wat voor niveau de ruiter rijdt. Een startkaart of eigenpaard is niet verplicht.
Ivm open inschrijvingen is VOL = VOL
Er zijn wel inschrijf kosten van € 35,-.

Inbegrepen sjabrak met uniek startnummer + dvd van Laurens van Lieren.
Deelnemers rijden 15min onder het oog van Laurens tijdens zijn zoektocht naar talent.
Tevens wordt het uitgezonden op regionele tv zenders.

Aanvullend info is te vinden via de website van Laurens: www.laurensvanlieren.nl
Gewoon op de banner klikken. Knipoog

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 11:22

?????

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 12:23

Leuk Monique, misschien wel leuk voor Ireen. Knipoog
Maar als je ons weer zoekt, ga je gewoon ff naar je eigen berichten, dan zie je ons wel weer Haha! Knipoog

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 13:23

Heej Monique, doe je er zelf ook aan mee? Haha!

Hoe is verder met jou en bij jullie op stal? Alles goed?

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 16:46

hoe heb je gereden ireen????

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 08:03

En dan moet je ook vertellen wat je kan winnen Monique! Je kan namelijk een jaar lang gratis les van Laurens van Lieren winnen op één van zijn paarden. Alleen heb je daar niet zoveel aan vind ik als je op je eigen paard wedstrijden start, hihi! De eerste keer moet je zelf rijden, als je door ben, moet je op paarden van anderen rijden. En uiteindelijk als je dan weer door bent moet je op één van de paarden van Laurens van Lieren en volgens mij mag je daar dus ook echt een concours mee starten.
Een soort van Idols met paarden.
Nou, daar ga ik niet aan mee doen hoor. Je moet dan naar het dichtsbijzijnde Hippisch Centrum en dat is Krimpen aan den IJssel, dat is nog wel te doen. Maar je maakt toch geen kans, dus dan ga ik liever een wedstrijdje starten. Amanda gaat wel met Ringo, dus ik ga de eerste keer wel kijken Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 08:15

corinatoet schreef:
hoe heb je gereden ireen????

Nou, het ging niet zo goed Corina. Ik dacht dat ik om 13.30 uur moest starten, want dat stond achter mijn naam. Dus wij kwamen netjes om half1 aan. Ik ging me aanmelden en dacht ik ga toch even vragen hoe het met de starttijden zit. Bleek dus dat 13.30 uur mijn 2e starttijd was en dat ik de eerste keer iets over 1 uur moest starten. Dus ik had nog maar een kwartiertje om los te rijden. Nou je weet hoe Froukje de eerste 20 minuten loopt..........Dan loopt ze dus nog voor geen meter. En de losrijdbak was best zwaar op sommige punten en daar is Froukje heel erg gevoelig voor. En ik zat er net op en toen werd er door de speakers om geroepen wie zich klaar moest maken voor de ring, dus Froukje schrok zich dood, hahaha! Dus die wilde hem bijna op het rennen zetten, haha! Met het gevolg dat ze dus niet meer langs de kantine durfde, want daar kwam het enge geluid vandaan Haha!
Nou, toen kwam ik in de wedstrijdbak en daar lag iets op de kant, wat ze eng vond, dus Froukje ging op de stop en daarna kreeg ik d'r wel weer voorwaarts, maar toen moest ik dus meteen mijn proefje starten, terwijl ik nog maar een half rondje had gestapt. Dus ze vond de bak heel eng en durfde dus niet langs de kantine, hihi, en ze was nog niet los genoeg, haha, nou dan weet je wel wat voor proefje ik neergezet heb, hihi! Dus toen reed ik nog voor de lol rond. En de volte in galop werd een peervorm, haha, dus ik zeg tegen Sandy, nou dat worden leuke punten dit! Dus toen stond er op mijn protocol, geen stemhulpen gebruiken, hahaha! Geen winst dus, volgende keer beter! Ze liep wel zo de trailer in, bijna in draf zelfs, haha, dat hoeft nou ook weer niet, maar het gaat om het idee Haha!

Maar Froukje vind het ineens heel spannend zo'n wedstrijd. Vorige keer was dat ook al zo. Ze staat op stal eerst de hele boel onder te schijten, na 3x is het ondertussen aardig dun wat eruit komt, hihi! Vervolgens tijdens het losrijden moest ze nog een keer en in de trailer heeft ze het ook nog een keer gedaan. En aan het einde hoeft ze zelfs geen appeltje meer. Was de vorige keer ook al. Dus ik de appel in stukjes gebeten en toen nam ze heel voorzichtig toch maar een stukje. Heel raar, maar ja!

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 09:17

Jeetje Ireen, dat is dan wel balen zeg Ach gut

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 10:57

ach dan is ze wel heel gespannen , toch wat vaker uit gaan starten, of iets kalmerends geven van de paarden drogist, ik baalde er wel van dat het niet op de middenhof was, gisteren was ik behoorlijk laat uit mijn bed, had een beetje last van een ontploft hoofd, lichtelijk grieperig en toen we eindelijk op stal waren , pff had ik geen zin mee om te komen kijken,

hopelijk is de volgende wel op de middenhof, ik hoorde wel dat er heel laag gejureerd was

je kan beter voortaan een uur van te voren aanwezig zijn, je weet maar nooit,

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 11:49

Ja, ik was ook een uur van te voren aanwezig, want ik dacht dat ik om 13.30 uur moest starten. Ik zorg altijd dat ik er een uur van te voren ben, hihi! Weet ik veel dat dat de starttijd van mijn tweede proef was als er maar één tijd voor staat, haha! Maar ja joh, het kan niet altijd goed gaan!

Ja, ik hoorde dat de kringselectie altijd veel strenger gejureerd wordt dan normaal, maar dat wist ik van te voren, alleen was dit de enige wedstrijd deze maand die in de buurt was, dus ik dacht nou dan doe ik toch maar mee. Gewoon voor mijn eigen punten, want in de finale kom ik toch sowieso niet, na 1x L1 gestart te hebben, hihi!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 11:58

nou mensen waar ik van weet die altijd dik winst rijden, hadden nu hele slechte punten, het was mega streng, maar ja wat maakt het uit, het is voor de ervaring, en zeg nooit , nooit,

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 12:52

Het is en blijft een moment opname.
Zo gaat alles goed en ineens alles mis. Knipoog

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:13

Haha, ja joh het kan ook niet altijd goed gaan. Volgende keer weer een nieuwe poging. Punten die ik in de B heb gereden zal ik toch niet zo snel in de L rijden, haha!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 14:01

het is en blijft een levend dier, je kan er nooit van op aan, ik had zoveel ups en downs met farno presteerde ik het om de ene wedstrijd 3 winstpunten in één proef te rijden en de andere keer bijna verlies haha, hij had echt van die buien , niet normaal, had een vrouw kunnen zijn

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 14:10

Is natuurlijk ook niet gek, kijk naar jezelf. Je hebt ook periodes dat je beter in je vel zit dan de andere keer.

Pff ik ben zooo verkouden, niet normaal meer. Het heerst echt op het moment. Vanavond weer naar Handsie. Denk dat ik niet ga rijden, voel me niet echt geweldig. Rox is ook al ziek, dus het schiet lekker op haha!

Was gisteren behoorlijk schrikken. Max had het gepresteerd vast te liggen in zijn box. Hij was gaan rollen en had zich zo gerold met zijn benen half in de lucht tegen de muur dat hij niet meer terug kon. Hij was toen ik zijn box in ging als een gek aan het spartelen, dus kon weinig doen. Heb eerst samen met Annet getracht aan zijn hoofd hem om te trekken maar dat lukte niet, want hij was natuurlijk veel te zwaar. Ben bij zijn hoofd gaan zitten en gaan aaien en tegen hem praten om hem rustig te houden. Gelukkig was Esther zelf ook op stal dus die kwam ook aanrennen en heeft zijn achterbenen gepakt, en Arjan, die ook te hulp kwam, heeft zijn voorbenen gepakt en zo hebben we m om kunnen trekken. Pff ik had er echt hartkloppingen van gekregen, was er echt van geschrokken zeg!

Maargoed.. alles is goed gekomen en meneer was het binnen no time vergeten, want hij was vervolgens al weer naar de voeremmer van Kirin aan het happen haha. Echt hoor, paarden, er is ook altijd wat aan de hand Tong uitsteken

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 14:33

oh jee raar paard, schrikken is dat hé, oh ben jij ook al grieperig ik heb een hoofd als een vergiet jakkie,

maar ja joh paarden zijn net zo wisselvallig als wij ahahhahaha en vrouwen helemaal

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 14:36

Ireen jammer meid.
Maar ja gewoon verder oefenen.
Is toch ook wel weer ff gelden je laaste wedstrijd??

Joh die MAx, dat zal zeker schrikken zijn geweest Daay.
Maar alles gelukkig weer goed.

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 14:50

Het was zeker schrikken, maar was ook blij dat er mensen waren op stal. Paar weken geleden had Snow koliekverschijnselen in de paddock en ik was alleen op stal. En hij wilde eerst echt niet op staan, toen was ik ook wel een beetje in paniek, want als er iemand anders bij is scheelt dat echt onwijs. Gelukkig was dat ook goed afgelopen Lachen

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:50

Ja en ik had nog op stal tegen Froukje gezegd dat ik echt niet boos op d'r wordt als het niet zo goed gaat, hihi! Maar ze bleef schijten, hihi! Ahhh, ik had wel een beetje medelijden met d'r hoor.

Nee hoor Peet, ik heb alleen in augustus niet gestart. En toen ben ik in september voor het eerst L1 gaan starten en toen reed ik meteen een winstpuntje wat ik totaal niet verwacht had, hihi, en in oktober heb ik niet gestart en dit was weer voor de tweede keer L1. Alleen het wijken kan ik nu pas echt erin zetten, omdat ze met het oude zadel gewoon niet kon wijken. Het wijken gaat nu steeds iets beter, maar het is nog niet voldoende, omdat ik het nu pas door kan zetten met het nieuwe zadel.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 15:51

Ach je hebt de tijd.
Lekker veel trainen met je nieuwe zadel dan komt de rest vanzelf wel

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:54

Ja hè Daay was even schrikken gisteren. Ik denk ik roep Esther er maar even bij die was net op Noble aan het rijden, hihi! Zo die schrok natuurlijk. Ik Noble vast gehouden, Esther jumpt er vanaf, Lucky zat heel braaf bij de bak te kijken en die werd omver gerend door Esther, hihi, Lucky dacht wat doe ik nu weer fout! Ondertussen kwam Arjan ook aan gerend! Het is niet leuk dat het gebeurd, maar het is wel weer fijn om te zien dat meteen iedereen echt in actie komt! En dan ook echt iedereen!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 15:56

Zo hoort het ook he.
Je staat op 1 stal dus zal je het met z'n alle moeten doen.
Ahhh die Lucky hihi