corinatoet schreef:hoe heb je gereden ireen????
Nou, het ging niet zo goed Corina. Ik dacht dat ik om 13.30 uur moest starten, want dat stond achter mijn naam. Dus wij kwamen netjes om half1 aan. Ik ging me aanmelden en dacht ik ga toch even vragen hoe het met de starttijden zit. Bleek dus dat 13.30 uur mijn 2e starttijd was en dat ik de eerste keer iets over 1 uur moest starten. Dus ik had nog maar een kwartiertje om los te rijden. Nou je weet hoe Froukje de eerste 20 minuten loopt..........Dan loopt ze dus nog voor geen meter. En de losrijdbak was best zwaar op sommige punten en daar is Froukje heel erg gevoelig voor. En ik zat er net op en toen werd er door de speakers om geroepen wie zich klaar moest maken voor de ring, dus Froukje schrok zich dood, hahaha! Dus die wilde hem bijna op het rennen zetten, haha! Met het gevolg dat ze dus niet meer langs de kantine durfde, want daar kwam het enge geluid vandaan
Nou, toen kwam ik in de wedstrijdbak en daar lag iets op de kant, wat ze eng vond, dus Froukje ging op de stop en daarna kreeg ik d'r wel weer voorwaarts, maar toen moest ik dus meteen mijn proefje starten, terwijl ik nog maar een half rondje had gestapt. Dus ze vond de bak heel eng en durfde dus niet langs de kantine, hihi, en ze was nog niet los genoeg, haha, nou dan weet je wel wat voor proefje ik neergezet heb, hihi! Dus toen reed ik nog voor de lol rond. En de volte in galop werd een peervorm, haha, dus ik zeg tegen Sandy, nou dat worden leuke punten dit! Dus toen stond er op mijn protocol, geen stemhulpen gebruiken, hahaha! Geen winst dus, volgende keer beter! Ze liep wel zo de trailer in, bijna in draf zelfs, haha, dat hoeft nou ook weer niet, maar het gaat om het idee
Maar Froukje vind het ineens heel spannend zo'n wedstrijd. Vorige keer was dat ook al zo. Ze staat op stal eerst de hele boel onder te schijten, na 3x is het ondertussen aardig dun wat eruit komt, hihi! Vervolgens tijdens het losrijden moest ze nog een keer en in de trailer heeft ze het ook nog een keer gedaan. En aan het einde hoeft ze zelfs geen appeltje meer. Was de vorige keer ook al. Dus ik de appel in stukjes gebeten en toen nam ze heel voorzichtig toch maar een stukje. Heel raar, maar ja!