aa zaterdag zitcompetitie
haha ga nooit door want dit is dan de voor ronde wie er door mag van de les en daarna komt er nog 1 weer er door mogen van de manege
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
aa zaterdag zitcompetitie
haha ga nooit door want dit is dan de voor ronde wie er door mag van de les en daarna komt er nog 1 weer er door mogen van de manege
nieuwe paginaaaaa
in me eentje
hahha dat is de eerste keer dat ik het zeg
XxXFlowerXxX schreef:zeker allemaal op de manege of op school of aan het werkaa zaterdag zitcompetitie
hahah maar bij jullie doet niet iedereen mee met de zit comp bij ons doen alle uurs lezen mee en een paar half uurs lessen en dat zijn er best wel veel
maar ja positief blijven denken en nog gefeliciteerd he
.
hahaha
ik wil weer een keertje op dynamite maarja zal wel weer op ... uuh een ander paard zitten 
zeg dat ze mee moet doen voor de volgende keer
hahah 

XxXFlowerXxX schreef:hahah maar bij jullie doet niet iedereen mee met de zit comp bij ons doen alle uurs lezen mee en een paar half uurs lessen en dat zijn er best wel veel
maar ja positief blijven denken en nog gefeliciteerd he
![]()
.
kom je weer een keertje kijkenhahaha
ik wil weer een keertje op dynamite maarja zal wel weer op ... uuh een ander paard zitten
hahaha doet claudia mee aan de springwedstrijd ? zo nietzeg dat ze mee moet doen voor de volgende keer
hahah

Elja schreef:Huh je hebt toch zelf een paard?
Anyway, ik vind dat met die korte stukjes tekst ni et zo'n geweldig idee. Gewoon logo ofzo.
Elja schreef:Huh je hebt toch zelf een paard?
Anyway, ik vind dat met die korte stukjes tekst ni et zo'n geweldig idee. Gewoon logo ofzo.
zo als melanie zij en ze is op dit moment niet berijd om al zo veel te werken
hahha zit op dynamite in me inhaal les
hihihihi
Astor schreef:Wie gaat nou het nieuwe topic openen (a)?
Dan pas ik het logo goed aan, maar leuke (dus grappige) regeltjes, en een lijst van onze namen, en welke bokkers we zijn

?
het is maar een topic
Ging op zich wel goed (behalve de laatste sprong) Maar eigenlijk hebben we best wel laag gesprongen en weinig!
Wel jammer want dat ene uurtje in de week wil ik wel goed krijgen! Die stome telefoon ook! Raak er helemaal depresief van! hahaha
Valentino deed het ook wel goed he Iris! Hij gaat steeds beter!
Echt een stoere hengste uitstraling
zei ze.

Sabinee__ schreef:Ohh ja, en ik ben ook vóór.
Dat iris het topic opent !
af en toe een tak springen
Melanieetjuh schreef:Sabinee__ schreef:Ohh ja, en ik ben ook vóór.
Dat iris het topic opent !
Wie zegt dat Iris het topic opent..!?![]()
![]()
Dat is nog niet gezegd hoor
Astor schreef:Nee Iris je hebt gelijk,
Ik vind het goed als jij het topic opent
Ik wil het niet perse doen dus.
Wat een leuke foto;s van Carlos

!