rockoo schreef:Je lijkt wel een foto model
Jazeker, voor Divoza!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rockoo schreef:Je lijkt wel een foto model
rockoo schreef:Ik had niet anders verwacht jij bent toch een goeie klant met al je paarden
naar toe 

LIQUITA schreef:Erik is...dus ik ga ook zo m'n bedje opzoeken!!
xan schreef:LIQUITA schreef:Erik is...dus ik ga ook zo m'n bedje opzoeken!!
Blijf je niet tot de 500
Jij bent toch een van de beginners, dan moet je ook bij het eind zijn !
viewtopic.php?f=160&t=425173&st=0&sk=t&sd=a kijk maar blz. 1 ....als 4 geantwoord, hihi. 

Tytje schreef:Xan, we zijn een beetje spieren aan het opbouwen, want er zat niet veel meer!! Ik denk dat we woensdagavond of vrijdagavond komen.
xan schreef:Begreep ik het nu goed. Doet Rockoo toch mee op de 16e ?
Tytje schreef:Xan, we zijn een beetje spieren aan het opbouwen, want er zat niet veel meer!! Ik denk dat we woensdagavond of vrijdagavond komen.
heeft tytje straks ook een fries bij veldt staan

LIQUITA schreef:xan schreef:Begreep ik het nu goed. Doet Rockoo toch mee op de 16e ?
Ja, dat heb ik wel net ergens gelezen...nog meer concurentie....ik weet hoe dat voelt
xan schreef:Begreep ik het nu goed. Doet Rockoo toch mee op de 16e ?

ATE schreef:Tytje schreef:Xan, we zijn een beetje spieren aan het opbouwen, want er zat niet veel meer!! Ik denk dat we woensdagavond of vrijdagavond komen.
als ik zo bekijkheeft tytje straks ook een fries bij veldt staan
xan schreef:LIQUITA schreef:Ja, dat heb ik wel net ergens gelezen...nog meer concurrentie....ik weet hoe dat voelt
Jij gaat dat toch gewoon winnen van Grardus![]()
Hoe laat moet je nu en waar is het precies ??

winnitou schreef:Dat wordt weer heel wat lezen, ga nu niet meteen allemaal slapen, heb geduld, wacht op mij.
winnitou schreef:Dat wordt weer heel wat lezen, ga nu niet eteen allemaal slapen, heb geduld, wacht op mij.
gaan liggen
Tytje schreef:Meijke is al 21 jaar!! Oude bomen moet je nooit verplaatsen. Ze heeft het heel goed waar ze nu staat. Het is een pittige tante en ik leer veel van haar.
meelen schreef:Hee leuk LIQUITA zo met de namen eronder.
(nu weet ik meteen wie Winnitou is)