Inderdaad hopelijk blijft het zo. Bij zijn vorige thuis ging het na 2 maanden niet meer geloof ik omdat hij heimwee kreeg en daar ging het in het begin ook goed
bij een aantal van zijn vorige huisjes had hij het eigenlijk ook wel heel leuk. Meteen goed bevriend met andere paardjes en alleen maar lekker het bos in bijv. Maar hopelijk dat hij op een stal met veel andere paardjes zich wel thuis voelt
Heb het hem ff gevraagd over Berend en hij zei meteen: ja hij valt een beetje tegen. Buiten is die goed maar hij is gewoon niet veelzijdig. Hij is nu verleased en dat werkt wel. Die persoon betaald dan 175 euro en gaat met Berend naar buiten. Maar vraag me dus af of die hier nog wel blijft.
Ik zie ook geen fotos van hero voorbij komen. Wel van berend. Maar idd berend hoort gewoon bij het fp daar doet hij het goed. Er was elke keer wel wat dat hij terugging
Ben al een tijdje niet geweest. Ziekte periode gehad. Hij deed het buiten inderdaad super, maar denk dat Berend gewoon inderdaad geen manege paard is. Maar betreft heimwee ging het nog goed. Oja en berend en springen gaat niet echt samen volgens mij?
Hero weet ik dus ook verder niet. Henk en Jose hadden die 2 gewoon niet moeten verkopen. Maar goed het is ook wel een begrijpelijke reden
Jaahooeee vandaag de allereerste wedstrijd met King gereden en zowaar 2x een 1e plaats! Het kon nog veel beter maar voor een eerste keer ging het best oké! Nu op naar de volgende wedstrijd eind december!