Ik denk ook dat je dan een opsomming krijgt van standaard woorden. Is er niet nog een leuk ander idee? De wist je datjes lijken me erg leuk, foto's van de meetings en dan een keer zelf een stukje schrijven met dan foto van jezelf, met paard en met fp?
Tssss bij mijn gymminor mag je een foto gebruiken van je eigen sport, maar niet van je paard, naaiers! Ik ga dat dus nu express wel doen! Gnagna...
Oh heftig Ella. Steph en ik gingen ook pas na 2en slapen, stelletje kletskoppen wij Nu even gtst terugkijken en dan zo naar city om even te shoppen. En dan vnaaf EINDELIJK la the voices!!!!!
als iedereen gewoon wat instuurt wil ik wel wat leuke er tussen uithalen. dan hoef je ook niet alles in te vullen die je niet kent, en heb je niet zo'n lange lijst met woorden
Haha toen Steph en ik naar city fietsen kwamen we langs Ella's huis en kwam net Wietse naar buiten. Dus ik riep zo naar hem: heee Wietse! Niet meer ziek worden hea! Vond die volgens mij niet zo leuk
Zoo wij gaan ons klaarmaken en dan zo naar Utreeeggg!!! Jeeeeeeej zin zin zin in! Wordt egt een top concert!
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-12 19:57
ja vind ik ook goed danielle, ga je dan ook een verhaaltje schijven om voor te stellen ofzo?
pff ik haat ongesteld zijn! voel me gewoon echt ziek buikpijn, hoofdpijn, spierpijn, koud, lijkbleek.. zal ook wel iets anders hebben dan.. zo eerst maar eens lekker eten
OOHH DIT IS EGT GEWELDIG!!!!! We zitten helaas wel wat achteraan waardoor we niet echt gezichten zien, maar tog is het TOP!!! Zitten ook heel wat bekende nederlanders, wendy van dijk, patricia paay, patty brard, ensilia romley, albert verlinde en de vriend van gordon zit bijna naast ons. Ik ga zker nog een keer!!!!
Ik geloof dat jullie topic toch iets te snel voor mij gaat, ik kan het niet helemaal bijhouden met bijlezen Dus ik denk dat ik hier niet zo heel actief mee zal reageren e.d.
Goodmorning. Zo ik heb egt ENORM genoten gister!! Nu zometeen naar Miss Saigon, ben benieuwd! Maar gister kan het niet overtreffen! Ik ga echt zeker nog een keer!