What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 09:59

heb heerlijk een uurtje (eigenlijk veel meer, lag er vroeg in) extra geslapen.
Maar van mij mag de klok wel de andere kant op hoor, 's avonds langer licht vind ik toch prettiger,

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 10:00

_sandra schreef:
winnitou schreef:
hebben vanavond een feestje met zijn tweeen: chips/cola (kaas worst zoutjes) het begin van een gezellig seizoen thuis.
Voor de buis met ik hou van Holland (vindt Rowan zo leuk)

gezellie!!!!! ik zat verplicht boven op roan zijn kamer tv te kijken. mijn mannen zatten een oorlogs film te kijken. niet echt iets voor mij. dus maar ff programma gemist kijken; expeditie robinson!

Getverdemme, oorlogsfilms kan ik ook niet zien! :n En Expeditie Robinson is heel erg leuk! :D Zelf ben ik in slaap gevallen bij Echt Waar?! en vannacht om half 2 heb ik m'n licht maar uitgedaan, ha ha! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 10:01

Nicole1995 schreef:
Yeahh,heb een winstpuntje te pakken in de onderlinge trots op Col.181 punten had ik met vind ik zelf wat slordige foutjes.Toch leuk eerste proefje in de L2 onderling.Bonita had 186 punten met Col in de L1.

*\o/* Helemaal goed!!!! *\o/*

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 10:05

winnitou schreef:
heb heerlijk een uurtje (eigenlijk veel meer, lag er vroeg in) extra geslapen.
Maar van mij mag de klok wel de andere kant op hoor, 's avonds langer licht vind ik toch prettiger,

Ik heb vandaag ook zowaar echt uitgeslapen! Werd er helemaal verward wakker van, ha ha! Normaal is het 7 uur de wekker en 5 over 7 meteen eruit, alle dagen van de week, maar vandaag lag ik er om half 10 (zomertijd half 11!!!!) nog in :o Van schrik meteen eruit gevlogen, gedoucht, de was gedaan en nu dan even op Bokt om te kijken wie er wat gewonnen heeft met de wedstrijd.

@ Tytje: Jij ook gefeliciteerd!!!! *\o/*

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 10:05

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
Rowan heeft vanmorgen ingevallen in de F1, hun keeper was er niet.
Is er een speler van de F1 (die het een beetje in zijn bol heeft) die zegt voor de wedstrijd, moet jij keepen..Piet (de keeper van de F1) is veel beter. Zegt Rowan: "dat zullen we tijdens de wedstrijd dan wel zien...."Wat was ik trots op mijn ventje. Maar dat joch moest er dus wel op terugkomen en zei wel dat Rowan het heel goed gedaan had.
Daar in tegen vertelde de vader van een van de andere jongens dat zoonlief uit bed was gekomen met de mededeling: We gaan waarschijnlijk wel winnen want we hebben vandaag een hele goede keeper in het doel (F1 heeft nog niet echt veel gewonnen)

Rowan wil ook absoluut niet in de F1, hij wil in zijn eigen team blijven. Nu moet ik eerlijk zeggen dat de F2 beter samenspeelt dan de F1. Daar zitten een paar individueel goede ballers in maar daar houdt het dan bij op. Niet werken voor de bal, zodra er geschoten is, stil blijven staan.
Verdediging weet niet wat mandekking is. Vond het niveau er tegenvallen.
Moet maar even met mijn duo-coach gaan overleggen om een keer een oefenwedstrijd F2- F1 te organiseren.

Wat is F1 en wat is F2? Ben niet zo thuis in voetbal-kreten :o

Bij voetbal is de jeugd ingedeeld in leeftijdscategorieen (zoals bij veel sporten)
seizoen 2010/’11

A-junioren: geboren in 1992/1993
B-junioren: geboren in 1994/1995
C-junioren: geboren in 1996/1997
D-pupillen: geboren in 1998/1999
E-pupillen: geboren in 2000/2001
F-pupillen: geboren in 2002/2003
Mini-pupillen: geboren in 2004/2005

En aangezien er meerder kinderen in zo'n categorie vallen dan een voetbal team groot is heb je bv bij de F meerder teams F1, F2, F3 enz.

Snappie

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 10:06

Shenavallie schreef:
_sandra schreef:
gezellie!!!!! ik zat verplicht boven op roan zijn kamer tv te kijken. mijn mannen zatten een oorlogs film te kijken. niet echt iets voor mij. dus maar ff programma gemist kijken; expeditie robinson!

Getverdemme, oorlogsfilms kan ik ook niet zien! :n En Expeditie Robinson is heel erg leuk! :D Zelf ben ik in slaap gevallen bij Echt Waar?! en vannacht om half 2 heb ik m'n licht maar uitgedaan, ha ha! :D

haha, hebben hetzelfde gedaan Shenna alleen was het bij mij half 3 dat ik wakker werd om het licht uit te doen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 10:07

Oh, op die fiets! Nu snap ik het! Het heeft dus helemaal niet met niveau's te maken, maar met je leeftijd?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 10:08

de oven piept, de croissantjes zijn klaar, eerst even ontbijten,
dooooeeeeg

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 11:12

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
Is er een speler van de F1 (die het een beetje in zijn bol heeft) die zegt voor de wedstrijd, moet jij keepen..Piet (de keeper van de F1) is veel beter. Zegt Rowan: "dat zullen we tijdens de wedstrijd dan wel zien...."Wat was ik trots op mijn ventje. Maar dat joch moest er dus wel op terugkomen en zei wel dat Rowan het heel goed gedaan had.
Daar in tegen vertelde de vader van een van de andere jongens dat zoonlief uit bed was gekomen met de mededeling: We gaan waarschijnlijk wel winnen want we hebben vandaag een hele goede keeper in het doel (F1 heeft nog niet echt veel gewonnen)

Rowan wil ook absoluut niet in de F1, hij wil in zijn eigen team blijven. Nu moet ik eerlijk zeggen dat de F2 beter samenspeelt dan de F1. Daar zitten een paar individueel goede ballers in maar daar houdt het dan bij op. Niet werken voor de bal, zodra er geschoten is, stil blijven staan.
Moet maar even met mijn duo-coach gaan overleggen om een keer een oefenwedstrijd F2- F1 te organiseren.

Formule 1 en formule 2.....onee, dat is weer een andere sport :=

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 11:13

Hi Aatje :wave:

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:15

hee liquita

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:16

Shenavallie schreef:
Oh, op die fiets! Nu snap ik het! Het heeft dus helemaal niet met niveau's te maken, maar met je leeftijd?

ja maar de indeling binnen een leeftijdklasse wordt wel (zoveel mogelijk) naar niveau ingedeeld.
De teams spelen in verschillende klasse (poules)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:18

winnitou schreef:

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:

Formule 1 en formule 2.....onee, dat is weer een andere sport :=

ook erg leuk maar niet voor mijn kind hoor, krijg ik zeker een hartstilstand en die had ik als steeds bijna toen Rowan de eerste keren van zijn keepers carriere in het doel stond, had de neiging om er voor te springen. (maar daar heb ik nu geen last meer van)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:19

gaat het even over voetbal is iedereen weer weg!

winnitou

oh gelukkig Ate is er toch nog

winnitou

hoe gaat ie Ate?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:20

per wannneer gaat Ate naar de manege over?
1 november?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:22

zit lekker even met mijn voeten in een teil met water (en voetenzout),
Even lekker tutten en verwennen

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:27

winnitou schreef:

hihi kan me voorstellen :o
Ik hoor de hele dag niets anders :P

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:27

Mijn oppas kan morgenavond niet en nu gaat Rowan weer een nachtje bij opa en oma slapen. Moet zeggen dat ik dat ook wel heel lekker vind. Moet hem 's morgens wel ophalen om naar school te brengen maar heb gewoon even wat meer tijd op stal en voor mezelf.
Rowan gaat welgeteld in november 4 nachtjes slapen bij zijn vader. Ja hij heeft nog wel iets tijd..... (uhum). Niet achterelkaar hoor!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:28

xan schreef:
winnitou schreef:

hihi kan me voorstellen :o
Ik hoor de hele dag niets anders :P

ik heb hier alleen een kind die er over praat (en speelt) maar soms is dat ook al genoeg hoor!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:29

hi Xan

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:31

Shenavallie schreef:
De 20x40 bak is net een maanlandschap, dus ik zou ook voor de 20x60 bak kiezen. Hoewel dat ook net de Sahara-woestijn is, maar in ieder geval minder heuvel- en kuilachtig dan de kleine. Ook de cirkel mag van mij NODIG eens gevlakt worden: daar lijken heuse meteorieten in geëxplodeerd te zijn! Vanmiddag met Maisie longeren ging ze nog net niet op haar .... het zal me niets verbazen als er eerdaags een paard/pony kreupel loopt door die cirkel... Geen aanrader voor Mavanthos dus!

Ik ben het niet met je eens. :n
De 20x40 bak is een heerlijk bak om in te rijden, die veert meer dan de andere bak.
Ik heb vorige week in de singel gelongeerd, nadat die net gevlakt was !! (gebeurt met enige regelmaat)
Dat ging helemaal super.
Als iedereen die singel nu gebruikt waarvoor die is, is er niets aan de hand.
Maar er zijn mensen die hun paard/pony daar in opjagen en nog erger in laten rollen.
Ja, dan krijg je kuilen enzo.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:32

winnitou schreef:
hi Xan

Hi Win, laatste dag van de vakantie.
Morgen weer werken !!!
Kan niet zeggen dat ik het gemist heb :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:34

Ik vond het gister gezellig.
Ik vond ook dat iedereen het keurig deed.
hahaha Mntj, ook al ben je boven de 40 !!!! Gewoon doorgaan :D

@Tytje: volgens mij kun jij weer gewoon gaan starten in de M1, gaat echt goed nu.