Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_sandra schreef:winnitou schreef:hebben vanavond een feestje met zijn tweeen: chips/cola (kaas worst zoutjes) het begin van een gezellig seizoen thuis.
Voor de buis met ik hou van Holland (vindt Rowan zo leuk)
gezellie!!!!! ik zat verplicht boven op roan zijn kamer tv te kijken. mijn mannen zatten een oorlogs film te kijken. niet echt iets voor mij. dus maar ff programma gemist kijken; expeditie robinson!
En Expeditie Robinson is heel erg leuk!
Zelf ben ik in slaap gevallen bij Echt Waar?! en vannacht om half 2 heb ik m'n licht maar uitgedaan, ha ha!
winnitou schreef:heb heerlijk een uurtje (eigenlijk veel meer, lag er vroeg in) extra geslapen.
Maar van mij mag de klok wel de andere kant op hoor, 's avonds langer licht vind ik toch prettiger,
Van schrik meteen eruit gevlogen, gedoucht, de was gedaan en nu dan even op Bokt om te kijken wie er wat gewonnen heeft met de wedstrijd.
Shenavallie schreef:winnitou schreef:Rowan heeft vanmorgen ingevallen in de F1, hun keeper was er niet.
Is er een speler van de F1 (die het een beetje in zijn bol heeft) die zegt voor de wedstrijd, moet jij keepen..Piet (de keeper van de F1) is veel beter. Zegt Rowan: "dat zullen we tijdens de wedstrijd dan wel zien...."Wat was ik trots op mijn ventje. Maar dat joch moest er dus wel op terugkomen en zei wel dat Rowan het heel goed gedaan had.
Daar in tegen vertelde de vader van een van de andere jongens dat zoonlief uit bed was gekomen met de mededeling: We gaan waarschijnlijk wel winnen want we hebben vandaag een hele goede keeper in het doel (F1 heeft nog niet echt veel gewonnen)
Rowan wil ook absoluut niet in de F1, hij wil in zijn eigen team blijven. Nu moet ik eerlijk zeggen dat de F2 beter samenspeelt dan de F1. Daar zitten een paar individueel goede ballers in maar daar houdt het dan bij op. Niet werken voor de bal, zodra er geschoten is, stil blijven staan.
Verdediging weet niet wat mandekking is. Vond het niveau er tegenvallen.
Moet maar even met mijn duo-coach gaan overleggen om een keer een oefenwedstrijd F2- F1 te organiseren.
Wat is F1 en wat is F2? Ben niet zo thuis in voetbal-kreten
Shenavallie schreef:_sandra schreef:gezellie!!!!! ik zat verplicht boven op roan zijn kamer tv te kijken. mijn mannen zatten een oorlogs film te kijken. niet echt iets voor mij. dus maar ff programma gemist kijken; expeditie robinson!
Getverdemme, oorlogsfilms kan ik ook niet zien!En Expeditie Robinson is heel erg leuk!
Zelf ben ik in slaap gevallen bij Echt Waar?! en vannacht om half 2 heb ik m'n licht maar uitgedaan, ha ha!
Shenavallie schreef:winnitou schreef:Rowan heeft vanmorgen ingevallen in de F1, hun keeper was er niet.
Is er een speler van de F1 (die het een beetje in zijn bol heeft) die zegt voor de wedstrijd, moet jij keepen..Piet (de keeper van de F1) is veel beter. Zegt Rowan: "dat zullen we tijdens de wedstrijd dan wel zien...."Wat was ik trots op mijn ventje. Maar dat joch moest er dus wel op terugkomen en zei wel dat Rowan het heel goed gedaan had.
Daar in tegen vertelde de vader van een van de andere jongens dat zoonlief uit bed was gekomen met de mededeling: We gaan waarschijnlijk wel winnen want we hebben vandaag een hele goede keeper in het doel (F1 heeft nog niet echt veel gewonnen)
Rowan wil ook absoluut niet in de F1, hij wil in zijn eigen team blijven. Nu moet ik eerlijk zeggen dat de F2 beter samenspeelt dan de F1. Daar zitten een paar individueel goede ballers in maar daar houdt het dan bij op. Niet werken voor de bal, zodra er geschoten is, stil blijven staan.
Moet maar even met mijn duo-coach gaan overleggen om een keer een oefenwedstrijd F2- F1 te organiseren.
winnitou schreef:Rowan heeft vanmorgen ingevallen in de F1, hun keeper was er niet.
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:
Formule 1 en formule 2.....onee, dat is weer een andere sport

Shenavallie schreef:De 20x40 bak is net een maanlandschap, dus ik zou ook voor de 20x60 bak kiezen. Hoewel dat ook net de Sahara-woestijn is, maar in ieder geval minder heuvel- en kuilachtig dan de kleine. Ook de cirkel mag van mij NODIG eens gevlakt worden: daar lijken heuse meteorieten in geëxplodeerd te zijn! Vanmiddag met Maisie longeren ging ze nog net niet op haar .... het zal me niets verbazen als er eerdaags een paard/pony kreupel loopt door die cirkel... Geen aanrader voor Mavanthos dus!