Ben nog niet begonnen haha... Heb ook nog niet zoveel foto's gekregen..
sniesie
Geplaatst: 01-06-11 14:54
Oh oh... dat wordt met de zweep erachter aan
Angelkisssss
Geplaatst: 01-06-11 14:56
Oh ja een foto.... Kel wat is je mail (via pb)?? Dan stuur ik vanavond ff een foto van Newie en mij.
Ga zo weer ff rijden hopelijk loopt hij net zo fijn als gister, toen ging het echt lekker!!
kohtje
Geplaatst: 01-06-11 15:22
Hai, heb me een tijdje niet laten horen hier omdat ik eigenlijk niets te melden heb. Ben wat aan het rond kijken voor westernles maar helaas is er niets in de buurt Iemand nog een tip?
Weet dat er in hoofddorp wat zit, aan de rijnlanderweg geloof ik. Weet niet hoe die in lessen zijn. Vind daar echt zo niks aan aan dat Westernrijden....
Ik vond het vooral erg saai en de ophef die nu over dat bericht op de nieuwspagina is begrijp ik wel aangezien ik zelf ook zulke praktijken gezien heb. Wil natuurlijk niet zeggen dat al het western zo is.
Er zijn ook fijne filmpjes over dressuur te vinden en laten we eerlijk zijn, topsport ga ik niet meer rijden. Ach ik ik ben nu eenmaal saai, hoe rustiger hoe beter.
Geen idee of er iemand is die aan de duinrand wil staan maar zet het toch maar even neer
Aan de duinrand van noordwijkerhout (eigenlijk waar je altijd heengaat met de trailer als je daar t bos in wil)
Een kleinschalige privestal met 7 boxen waarvan er nog 2 vrij zijn Een goede buitenbaan en longeercirkel Overdekte poets/wasplaats (grooooot) ieder paard heeft zijn eigen paddock die is ongeveer zo groot als de helft van de grote paddock bij stal jasper. Paarden worden buiten en binnen gezet en 3x per dag gevoerd Prijzen
kale box 125 euro Eigen paddock 25 euro Binnen buitenzetten 7 dgn per week van 10 tot 17 uur 25 euro meedoen met kuil +/- 50 euro (dit mag dus ook zelf) Meedoen met vlasbalen (5 euro per baal) Eigen voer Dus voor 225 + eigen voer en eigen vlas een mooie stalling aan het duin en bos Je vlasverbruik is uiteraard minimaal omdat ze de hele dag buiten staan
Er is wel een wei maar die is van een ander en word volgens mij apart verhuurd dus zit de service van de stal daar niet bij in
Gaat alles goed met iedereen???? En de paardjes?? Is er al iets bekend over een eventuele schriktraining dit jaar? ( wil zo graag meedoen) En fayah komt 22 juli al ole ole
Ja Daddy gaat volgens mij wel ok. Twee weken geleden belde de eigenaresse om te vertellen dat hij braaf was. Wel vond ze hem erg groot als ze hem naar de wei of stal bracht, maarja, hij neemt dan ook grote stappen! Voor de rest niks meer gehoord, dus geen nieuws zal wel goed nieuws zijn denk ik. Hij zal er denk ik in augustus wel heel anders uitzien, nu hij de hele dag buiten staat, in weer en wind!
Zijn ze al begonnen met het slopen van de oude stal? Of gaan ze dat dit jaar niet doen? Vroeg me ook af wat daarvoor in de plaats komt, weet iemand dat?
sniesie
Geplaatst: 07-06-11 11:41
Ik hoor verschillende verhalen dus weet het niet
sniesie
Geplaatst: 07-06-11 11:42
Wil iemand nog meedoen met de clinic "werken aan de hand" van Marijn den Hartog op 17 juli?
sniesie
Geplaatst: 07-06-11 11:42
En wil iemand nog zijn paard laten checken/behandelen door Dierenarts Steffi van der Laarse op 24 juli?
sniesie
Geplaatst: 07-06-11 11:43
Wil iemand nog meehelpen tijdens de Kur op Muziek op Mariënweide op 2 juli? We zoeken nog wat vrijwilligers.
sniesie
Geplaatst: 07-06-11 11:44
Zo. Mijn bijdrage om snel op de 500 pagina's te komen
_Rijkie_
Geplaatst: 07-06-11 11:53
Haha Snies....
_Rijkie_
sniesie schreef:
Wil iemand nog meedoen met de clinic "werken aan de hand" van Marijn den Hartog op 17 juli?
Nee...
_Rijkie_
sniesie schreef:
En wil iemand nog zijn paard laten checken/behandelen door Dierenarts Steffi van der Laarse op 24 juli?