oh en vind dat Debby en Yara er ook wel bij horen
... en Nadine als nieuwkomer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
... en Nadine als nieuwkomer
Broccoli schreef:fallenangel3 schreef:= prijzig
Klopt, maar toch ga ik het doen.
En een eigen paard is toch ook wel prijzig...
. Dunja lijkt mij? Emmaa_ schreef:Wie gaa je huren?. Dunja lijkt mij?
Emmaa_ schreef:Het was vandaag idd behoorlijk warm. Maar Sam, dan moet je het wel vanavond inleveren lijkt mij dan. Van mensen die niet op tijd inleveren dan maar gewoon iets uit het profiel plukken ofzoiets ?
heb van niemand een foto gehad of zo
haha...
Zo kan iedereen die er nu niet op staat maar er wel op moet er rustig nog bijgezet worden

Astor schreef:Annie_ schreef:Zo stoer![]()
van welk paard?
Hoelaat moet je er dan zijn
Van Ivy, Bartje, Umbro en als het goed is ook Quanto.
fallenangel3 schreef:Ik moet ook nog een rijfoto van Lisette, Jane, Manon, Anna en Kirsten D. Bij Laura en Annika.. heb ik nog niet in het profiel gekeken...
oh en vind dat Debby en Yara er ook wel bij horen... en Nadine als nieuwkomer
Astor schreef:Em vind het juist fijn alsje mee zou gaan maar 5 uur is te laat sorry
De eigenaar van Bartje is om 10 uur al klaar met school en ze gaan daarna al naar de manege. Dus ik denk dat ik daar rond 11/12 uur wil zijn.
Broccoli schreef:Emmaa_ schreef:Wie gaa je huren?. Dunja lijkt mij?
Dunja verhuurt Frans niet![]()
Zat te denken aan Twingo!
Maar eh.. dan moet je niet op de vrijdagavond gaan rijden he
fallenangel3 schreef:Pfff... ik ben even bezig geweest met een minicollagemaar heb niet zoveel zin meer
haha...
Ik mis nog foto's van Anna, Kirsten D, Emma, Lisette, Annika en Laura!
Ja en dan nog van Noortje, Resy, Natascha, Sabine en nog wat andere die ik hier nooit zie verschijnen![]()
Maar ja... hier voorproefje:
o
Als het nieuwe topic geopent wordt kan hij erbij gezet worden. Ik kan de afbeelding namelijk altijd aanpassen en anderen erbij zetten
. Niet zo heel leuk ofzoow, maarach
maar aangezien mel zei dat ze het niet ging redden met maken van collage ben ik er even mee bezig geweest

fallenangel3 schreef:Ik snap het ook wel. 's Avonds rijd ik nooit. Vind het niet fijn om 's avonds nog te rijdenBroccoli schreef:Dunja verhuurt Frans niet![]()
Zat te denken aan Twingo!
Tja beginnerspaardje he... snap het wel die kan je niet zomaar 4 uur aan iemand anders toewijzen ...
Twingo is leukMaar eh.. dan moet je niet op de vrijdagavond gaan rijden he

. Ik weet niet of je die foto van Dunja en jou met springwedstrijd al had ontvangen?
Emmaa_ schreef:Die bedoelde ik dus
Hihi!