oh echt? en ronny wel dan? ik vind ronny juist minder lekker rijden! wel leuk hoor, heb er een tijd veel op gereden, maar ik vind guus veeel lekkerder ! en liever
Ja ik vond Ronny wat vertrouwder aanvoelen dan Guus. Ik weet namelijk nooit zo goed was ik aan Guus heb. Het is een lief paard hoor, maar om te rijden heb ik liever een andere.
Upps ken ik nog niet. Buiten heb ik sowieso bijna alleen maar op Koos gereden. Voor de afwisseling zat ik wel eens op Prins of Fox, maar verder heb ik weinig paarden vaak gereden...
haha Upps is wel leuk, maar soms kan hij bókken niet vaak, maar als hij bokt bokt hij echt hoog wat jij met Guus hebt heb ik dus met Upps Ik weet nooit wanneer ik hem kan vertrouwens, en binnen is hij wel leuk maar vind ik hem niet zo super als sommige anderen
Saskia89
Geplaatst: 01-07-10 21:46
Ik weet ook wel dat Guus niet zo snel 'gek' doet. Het is eigenlijk een heel betrouwbaar paard, en toch heb ik het niet zo met hem... heel gek eigenlijk
En Amar, die staken wel overal met kop en schouders bovenuit. Van de week nog oude foto's zitten kijken op de manege en stiekem alle uitslagen van de Raputo bekeken. Boy was niet echt een uitblinker
Bo heb ik dus nog nooit buiten op gereden in de tijd dat ze achteraan moest (tussenin volgens mij wel eens, maar dat weet ik niet zeker). En ik wil liever niet op manda, maar goed, dat heb ik ondertussen wel heel vaak geroepen.