ATE schreef:werd net door mijn moeder gebeld mijn pa ligt weer ziek huisarts is net geweest heeft weer antibiotica gehad
ga morgen ff naar hem toe
He gatsie, het houd niet op he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:ATE schreef:werd net door mijn moeder gebeld mijn pa ligt weer ziek huisarts is net geweest heeft weer antibiotica gehad
ga morgen ff naar hem toe
He gatsie, het houd niet op he

xan schreef:Winnitou: ben je nog bij Angelo langs geweest ????
Weet je hoe het met hem gaat ??
Secret of Lifewinnitou schreef:xan schreef:Winnitou: ben je nog bij Angelo langs geweest ????
Weet je hoe het met hem gaat ??
ja gistermiddag, was alleen vergeten jullie groeten over te brengen maar dat heb ik later via Valeria weer gedaan
Hij voelde zich gisteren wel goed, geloof dat de nachtzusters wel in zijn smaak vallen. Hij wordt gecontroleerd op apneu
en hij is boos omdat hij niet op zijn lichaam kan vertrouwen

winnitou schreef:apnoe (apnoea), dan stop je even met ademhalen, waardoor je minder/tekort zuurstof opneemt. Vooral bij snurkers kan dit voorkomen
winnitou schreef:ga zo ook afscheid van jullie nemen, mijn bed opzoeken want het is al weer later dan ik van plan was, moet nog even wat opruimen, had weer wat dozen uitgepakt en spullenklaargezet wat naar de box moet maar dat staat nu midden in de gang.
en weer even gereedschapopbergen voordat Rowan morgenochtend met tang hamer en stanleymes rondloopt