Juul schreef:Ja en dan ben ik er niet. StillAngel schreef:maarrr ik heb geen foto's ingestuurd maar wel het verhaaltje zeg maar Ik hoef niet met me kop eropJa daaag, dan sta ik straks als enige met een foto in de nieuwe opening.
_Irene11_ schreef:Juul schreef:Ja en dan ben ik er niet. StillAngel schreef:maarrr ik heb geen foto's ingestuurd maar wel het verhaaltje zeg maar Ik hoef niet met me kop eropJa daaag, dan sta ik straks als enige met een foto in de nieuwe opening.haha jaaa fijn toch
Nee hoor, mijn foto komt er ook in! En er zijn meerdere die een foto hebben gestuurd?Zal ik anders uit de profielen halen?
Misschien is dat een beetje banketstaaf, dan staan er straks foto's in die mensen er niet in willen hebben
_Irene11_ schreef:Hoe ver ben je al Larissa? Ben gewoon benieuwd Ik ben nu de vragen lijstjes tot een verslag aan het maken en heb sommige foto's al bewerkt Verder moeten we eigenlijk nog even leuke quote's zoeken enzo!Of WJD's? Iemand zin om te helpen?
xTralala schreef:Ik ben nu de vragen lijstjes tot een verslag aan het maken en heb sommige foto's al bewerkt Heb je me gefotoshopt? Ben ik zo lelijk?
_Irene11_ schreef:Ik wil wel helpen Moet ik quotes zoeken?50/50? Jij de 1e helft quote's en WJD's en ik de andere helft?
Ga nu quotes zoeken. Pb je wel met de quotes die ik gevonden heb Larissa T/m welke pagina heb je het al bekeken?
_Irene11_ schreef:xTralala schreef:Ik ben nu de vragen lijstjes tot een verslag aan het maken en heb sommige foto's al bewerkt Heb je me gefotoshopt? Ben ik zo lelijk?Geen commetaar
xTralala schreef:_Irene11_ schreef:Ik wil wel helpen Moet ik quotes zoeken?50/50? Jij de 1e helft quote's en WJD's en ik de andere helft? Kunnen anderen dan niet ook meehelpen?