Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dayna schreef:Zat er geen kliniek in Wassenaar o.i.d.? Dat valt mee hoe ver dat is.
gezien ik niet verzekerd ben.
Uprica schreef:Bij ons gaat het minder goed, heb nu zelf gezien hoe valko onder het zadel loopt en het is heel raar maar hij loopt niet kreupel maar kort met dat rechtervoorbeen en het was over duidelijk???
ga morgen Nico en jeroen nog even bellen en anders gaat ie naar de kliniek... zit alleen nog te twijfelen welke? vind roossendaal best ver weg en wil ook niet naar van schie of delta.
misschien dat marree nog een optie is? moeilijk en kl*te!
Uprica schreef:Ja het is overduidelijk rechtsvoor, es stond er ook bij. zo'n raar loopje heeft ie alsof hij em niet durft neer te zetten en snel weer op trekt....
nico speksnijder komt morgen avond nog en dan is het echt tijd voor de kliniek, alleen weet ik nog steeds niet welke?
Fiek, Ik vind het ook niet onzin in die manier.... maar ik wil eerst dat ie op de foto gezet wordt en dan uitverdoven... maar meestal doen ze dat geloof ik niet zo.
zat ff te kijken op de site van Maree in Honselersdijk maar dat is ook een nette kliniek zeg.... ziet er erg prof. uit.
ja en de lingehoeve is idd een optie maar is denk te ver weg om valko met de scooter te brengen, whahahaha
Nee gekkigheid, ik denk dat Ingrid dr veewagen dat niet haalt?