Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:Het maakt mij niks uit.....schiet lekker op heAls we de 500 hebben wat gaan we dan doen, wordt het bowlen of gewoon koffie/thee met heerlijke taarten,
we hebben niet zolang meer om daar over na te denken en te beslissen
. LIQUITA schreef:Zo, ik heb iets klaar voor de eerste pagina van Part 3. De nieuwe naam moet dan alleen wel 6 of 8 worden. Ik heb wat simpels gemaakt, dus als iemand anders iets heeft of weet moeten jullie het maar zeggen.
.
en tot morgenmiddag. LIQUITA schreef:Zo, ik heb iets klaar voor de eerste pagina van Part 3. De nieuwe naam moet dan alleen wel 6 of 8 worden. Ik heb wat simpels gemaakt, dus als iemand anders iets heeft of weet moeten jullie het maar zeggen.

LIQUITA schreef:Ben ik nog even.
Ik bedacht me ineens wat, en heb het meteen even getest.....Helaas is de zin "De Veldt Schatjes hebben lol, en kletsen nog eens 500 pagina's vol" te lang. Dus moet het "Wij zijn geen watjes, wij zijn de Veldt Schatjes" worden, althans als het mijn creatie gaat worden. Zeggen jullie het maar!

LIQUITA schreef:Ben ik nog even.
Ik bedacht me ineens wat, en heb het meteen even getest.....Helaas is de zin "De Veldt Schatjes hebben lol, en kletsen nog eens 500 pagina's vol" te lang. Dus moet het "Wij zijn geen watjes, wij zijn de Veldt Schatjes" worden, althans als het mijn creatie gaat worden. Zeggen jullie het maar!
xan schreef:LIQUITA schreef:Ben ik nog even.
Vind ik heel leuk klinken hoor.
Ben overigens wel heel benieuwd naar je creatie.

xan schreef:LIQUITA schreef:Ben ik nog even.
Vind ik heel leuk klinken hoor.
smuidra schreef:Het is maar een simpele creatie hoor, dus stel je er niet te veel van voor.xan schreef:Vind ik heel leuk klinken hoor.
Ik ook.