Selma: ja waren we al hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik heb me uit het zadel kunnen laten glijden (de grond was toch ongeveer al 2 cm. onder mij) en zij kon zo opstaan en weg'rennen' en toen ging ze hinniken.. hihi was heel lief om te zien, daarna riep ik haar en toen kwam ze op me afgewaggeld.. Ik had nergens last van, was tenslotte al ongeveer op de grond
? 

)
en gister ook gewoon over balkjes heen gestapt en wonderbaarlijk ze deed het gewoon en ze bleef ook gewoon rustig bij mij en nageeflijk (is heel bijzonder voor haar als ze over balkjes heen moet
) Nortella schreef:Nope helemaal niets aan overgehouden
Heb daarna ook nog gewoon gesprongen (en de instructeur, haar oude baas voor 10 jaar) heeft erop gezeten (maandag ging hij er ook op rijden, was gek om te zien omdat er nooit iemand anders op haar rijdt, dus na bijna 2 jaar zie ik is hoe het eruit ziet)
en ze weigerde ook bij hem en bij hem was ze ook net zo als bij mij.. dus ze is gewoon bang![]()
maar gewoon doorgegaan ik laat me niet zo maar bang maken..en gister ook gewoon over balkjes heen gestapt en wonderbaarlijk ze deed het gewoon en ze bleef ook gewoon rustig bij mij en nageeflijk (is heel bijzonder voor haar als ze over balkjes heen moet
)
lalunique schreef:áls ik mijn paard meeneem op jt, wordt dat de eerste keer dat ik met hem over een normale hindernis ga springen!![]()
ik spring alleen maar in het bos af en toe over een boomstammetje heen met m..

Om dat soort dingen wil mijn moeder niet dat ik ga springen (op wedstrijd) maar tam vindt het zoo leuk, en ik ook, echt vet stom.. Nortella schreef:Hahaha! Anna hoe kom jij aan die foto?
Das namelijk de manege waar ik rijd..Hihi en achter je zie je de pension wei, *toen was Noor nog niet van mij hoor* maar daar zie je idd Noor lopen, voor haar Wennedy en achter haar Mystique!
Dat meisje die voor in de foto aan het rijden is is goeie vriendin van mijWeet alleen niet welk paard dat is!

Annie_ schreef:Nortella schreef:Hahaha! Anna hoe kom jij aan die foto?
Das namelijk de manege waar ik rijd..Hihi en achter je zie je de pension wei, *toen was Noor nog niet van mij hoor* maar daar zie je idd Noor lopen, voor haar Wennedy en achter haar Mystique!
Dat meisje die voor in de foto aan het rijden is is goeie vriendin van mijWeet alleen niet welk paard dat is!
Whahaha ik ging in type manege Appelscha![]()
en toen bij fotos kijken en zag ik eerst noorie en even later selma op wit paardje en der naast![]()
die is nu lekker met pension hihi.. en daarna zit ik op Bundy (die is nu dood
) 

) niet op mn eigen gedaan maar op 1 van de stal omdat Noor zo gestresst was en niet wilde eten.. en de paardjes daar zijn daar super lief om mee te springen
*hangt natuurlijk wel beetje van t paard af hihi*

Annie_ schreef:Whaha ik durfde de cros echt niet met jas te springen![]()
maar kwam meer door mij dan jas
We gingen niet over een hindernis omdat ik dat niet wou
Maar op het reelaer was ze echt braaf met springen
Hier is ze weer een draak
Hihi, jullie moeten gewoon oefenen
!! Nortella schreef:Annie_ schreef:Whaha ik durfde de cros echt niet met jas te springen![]()
maar kwam meer door mij dan jas
We gingen niet over een hindernis omdat ik dat niet wou
Maar op het reelaer was ze echt braaf met springen
Hier is ze weer een draak
Ja man! T ging vét goed met jou en Jassie crossen!Hihi, jullie moeten gewoon oefenen