Jaa, dat begrijp ik dat het gek is zonder onze trouwe sjaak .
Zippp, nouuu ik weet niet hoe het weer morgen ochtend/middag word maar eventueel dan een rondje doen lijkt me wel leuk haha . Of anders volgende week een x ?
Is goed =D hahaha. We w/appen anders nog ff voor tijden =), moeten we ook ff naar het weer kijken, want vandaag zou het Grrrrr weer worden, tenminste, dat zeggen ze?
YEHHH ik heb een voldoende voor mijn rekentoets gehaald!!!!!! Het duurde hele tijd voordat de 'juf' hem uiteindelijk had klaargezet maar daarna ging ik als een speer. Hield nog 23 minuten over van de 50
Netjes! Mooi dat het nog gelukt is en dat je hem vandaag nog kon maken!
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-12 14:56
Priszz schreef:
Netjes! Mooi dat het nog gelukt is en dat je hem vandaag nog kon maken!
thanks, zaten wel rot sommen bij hoor een of ander recept met ingrediënten en dan moest je zeggen voor hoeveel personen er gekookt werd en nog meer van die ongein. ook een plattegrond en dan uitrekenen hoeveel meter het in werkelijkheid was (makkie) paar oppervlakte maten uitrekenen en nog wat rot komma sommen enz.
Hopelijk na het afhalen pas, ik dacht dat het eerst vanmiddag al zou beginnen.. Hmmm, dat word toch maar niet rijden vanavond, heb geen zin om er straks naast te liggen namelijk
Wat houd oranje in? haha, dacht eigenlijk dat het geel zou zijn
Ik ga maar even m'n samenvatting maken en zo snel mogelijk naar stal. Heb al een keer 'noodweer' meegemaakt toen ik onderweg was naar huis, en dat was geen pretje. (enorme windstoten waardoor ik haast niet hoefde te fietsen en mooi bijna onder een vrachtwagen kwam..)