Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 08:27

Gister heb ik me ingeschreven bij Hippisch Centrum Nootdorp voor wedstrijden. Nu heb ik 9 december weer sinds lange tijd mijn eerste wedstrijddag en ik heb er erg veel zin in! Haha!

Wil, ik las dat jij ook weer een streefdatum had. Ga je het in februari weer proberen?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 08:34

Leuk Lin!

goedmeorgen trouwens!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 08:52

Ik kwam nog een paar oude foto's van Max tegen. Deze is gemaakt in de Dobbeplas waar hij altijd graag in het water en in de baggerslootjes mocht rondhangen! Haha!

Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 08:53

En deze.... Haha!

Afbeelding

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 09:41

Hey Lin,

Leuk dat je in Nootdorp gaat starten. Daar heb ik ook een aantal keren gestart. Is een fijne binnenbak hoor. Alleen buiten is het vaak wat modderig, maar het is altijd wel goed te doen.

Mijn wedstrijd van zondag wordt op de Oranjehoeve in Maasdijk gereden. Vanwege de vele inschrijvingen wordt de L1 dus naar Maasdijk verplaatst. De rest start wel op de Middenhof. Heb ik dat, hihi!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 09:42

Mooi foto's zeg van Max! Je moet er eentje op Canvas laten zetten is mooi hoor!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 09:46

Dat is dus gewoon bij een hele andere manege. Wat typisch dat ze het op die manier doen. Je ging toch echt voor Middenhof haha.. Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 09:47

Reentjuh schreef:
Mooi foto's zeg van Max! Je moet er eentje op Canvas laten zetten is mooi hoor!!

Ja dat is misschien wel een leuk idee om te doen. Ben jij er al uit welke foto het gaat worden van jou en Frouk?

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 10:30

De eerste fot is echt heel erg mooi Lin.
En starten in de buurt.
Ga je niet meer naar slingeland ??/

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 10:41

peetorlan schreef:
En starten in de buurt.
Ga je niet meer naar slingeland ??/

Jazeker wel. Daar wilde ik eigenlijk weer gaan beginnen op 16 december maar dan is er Ajax-PSV in de Arena. Je voelt het natuurlijk al, daar wil Dave graag heen hihi. Dus nu ging ik verder kijken en kon ik in Nootdorp op 9 december terecht. De planning is dat ik op 6 januari weer bij Slingeland start en dan 20 januari weer in Nootdorp.
Weer leuke dingen om naar toe te werken! Knipoog

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 10:44

Daay, thanks voor je smsje! Knipoog Dave heeft alles goed nagekeken maar er is geen virus of iets dergelijks op de site.
Hands staat er inmiddels ook op en wat een leuke foto waar hij het touwtje op los probeert te maken haha!! ROFL

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 11:23

Serada schreef:
Daay, thanks voor je smsje! Knipoog Dave heeft alles goed nagekeken maar er is geen virus of iets dergelijks op de site.
Hands staat er inmiddels ook op en wat een leuke foto waar hij het touwtje op los probeert te maken haha!! ROFL

Hee! Hmm en toch blokkeert hij hem steeds Verward maar goed ben er via een omweg toch ingekomen. Echt gaaf dat Handsie nu ook een plaatje heeft op de eregallerij Tong uitsteken Ik zal Rox vragen zijn stamboom en fokker door te geven, wel zo leuk.

Ja, het is een een echte ondeugd Haha! ROFL

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 12:31

xDaayx schreef:
Hee! Hmm en toch blokkeert hij hem steeds Verward maar goed ben er via een omweg toch ingekomen.

Typisch zeg! Rolleyes Ik heb het thuis nog even geprobeerd en nu op het werk ook maar ik krijg geen melding of zo. Ik kan er gewoon opkomen. Heb je zelf misschien iets op je computer zitten wat niet helemaal lekker is?

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 12:33

wat een leuke foto's lin, die kop , echt vol zelf voldoening na een duik in de bagger waarschijnlijk hahaha

huh ireen wat is dat nou moet je naar de oranje hoeve, klote zeg , ik wilde komen kijken, doe ik nog wel natuurlijk maar vond het wel leuk op de middenhof grrr weet je je tijden al

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 14:56

Ja Lin, het is wel de bedoeling dat ik Februari haal;)
Mits hij niet weer iets achterlijks uithaalt Boos!
Zo begin ik weer en zo moet ik weer stoppen. Verward
Gelukkig is hij niet kreupel Knipoog
Genezen duurt wel weer een tijd.

Hoe laat moet je rijden Ireen, moet nu weer even kijken waar ik heen moet Nagelbijten / Gniffelen

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:08

ja ireen hoe laat?? hihi wil ik ook weten

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:21

Haha, nou ik moet om 10.00 uur, hihi! Ik zat dus al te hopen dat ik niet zo vroeg hoefde, maar dus wel Haha!
Maar ik heb gevraagd of ik misschien iets later mag, want ik heb zaterdag de hele dag de open dag van mijn werk en 's avonds het personeelsfeest. Dus ik heb de hele zaterdag geen tijd om me voor te bereiden, qua dingen klaar zetten en laarzen poetsen enzo. En als ik dat zondag allemaal moet doen, dan moet ik dus echt om half 7 mijn bedje uit en ben ik dus echt heeeel erg brak, hihi! En als het niet kan, dan heb ik pech en Arjan ook en ga ik gewoon om 10.00 uur starten, hihi! Komen jullie dan nog steeds kijken, hahhaha!

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 16:00

wat een heerlijk weer was het vandaag. ik was vandaag lekker vrij en ben dus vanmiddag naar stal gegaan.
iris der paard loopt nu ook in de kudde en dat gaat goed, hij heeft het wel naar zijn zin. iris was vanmiddag ook op stal en toen ze hem riep dacht hij ja dag kom me maar halen haha.
vandaag lekker gereden in het zonnentje, gelukkig hebben we hier ook een goede bak die droog blijf met die enorme rgen van de afgelopen dagen.
spetter had niet veel zin vandaag, hij vindt het de laatse tijd wel best, hij denkt dan ja dag ik loop de hele dag al.
heb vandaag dus maar weer eens het zweepje erbij gepakt, al kan spetter daar slecht tegen. maar het werkte wel. toen hij in de gaten kreeg dat ik de zweep bij me had kon hij ineens wel door stappen.
en met draven raakte ik hem heel ff aan en toen wist hij ook weer hoe hij die achterhand moest gebruiken haha. dus best wel lekker gereden vandaag.
en hij heeft niet gebokt toen ik de zweep aanlegde. onvoorstelbaar heb nog nooit zo een rustige spetter in november gehad. dit is wel genieten voor me hoor. zo heerlijk relax, denk dat asl het zondag goed weer is ik maar eens een buitenritje ga maken om de omgevingen te verkennen.
ireen succes zondag en weer een winstpuntje paken he. had je de vorige keer ook niet verwacht dus nu gaat dat vast wel weer lukken.

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 16:16

Doe foto's van Max zijn wel gaaf Lin. Knipoog

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 17:14

Jonge_Monte schreef:
Doe foto's van Max zijn wel gaaf Lin. Knipoog

Jaaah he... Ja

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 23:25

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 09:53

Jaaaa, ik mag om 13.15 uur starten, hihi! Is al iets beter. Normaal vind ik het wel lekker zo vroeg starten, dan heb je nog wat aan je dag, maar precies dit weekend komt het me niet zo goed uit, hihi!
Alleen moet ik volgens mij meteen door starten ofzo. Ik snap de starttijden niet zo goed, maar ja, ik zie het daar allemaal wel!

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 17:18

Joepie dan kan ik toch uitslapen Clown Clown Knipoog

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:15

hahah betere tijden ireen,

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 10:46

Ja, ik ben er ook wel blij mee, hihi! Wordt een druk weekend. Dalijk wordt het pand van ons gebouw officieel geopend. Vanaf 14.00 uur worden alle computers afgesloten, hihi. Er staat nu al een heel podium opgebouwd en een hele rij met biertaps, haha! En van die grote lampen zijn opgehangen met tv schermpjes en er staat zelfs een hele mooi vleugel, dus ben benieuwd wat er dalijk allemaal gaat gebeuren hier.

En morgen dus de hele open dag van het pand. Moet ik de hele dag bij zijnk en dan 's avonds hebben we diner met alle medewerkers en de partners erbij, hihi! Nou we hebben al dik 300 medewerkers, dus als die allemaal komen met partners hebben we een diner met 600 man, haha, en daaraan sluitend het personeelsfeest. Er is een hele grote feesttent opgezet op de parkeerplaats en er komt een bandje spelen enzo, dus ben benieuwd. Volgens mij wordt het groot gevierd! En dan zondag wedstrijd rijden, haha, dat wordt leuk. En ik krijg nu al opmerkingen op mijn werk van iedereen dat ik er zo moe uit zie, hihi! Dus ik hoop dat ik aan het eind van het weekend nog leef Haha!