Iriis_ schreef:Ik sluit me echt volledig aan bij Lisette, we hadden het er samen op msn over gehad, en ik vind dat ze het erg goed verwoord heeft![]()
Ik pas het logo wel aan, hen een paar leuke regels verzonnen, en dan iets van een ledenlijstTog?! Maar daar moet iedereen het mee eens zijn.. Het is misschien wel een goed idee om met die ledenlijst de namen aanklikbaar te maken, lijkt me tof om te doen
![]()
We hebben het er nog wel over..
En over dat mening geven.. Ik kan een beeetje moeilijk mijn mening geven als ik niet online ben..
Het was in een middag besloten, dus.. ;)
Er was nog helemaal niks besloten
. Ik was gewoon de eerste die het initiatief voor het nieuwe topic heeft genomen en daar meteen een kleine uitwerking bij heeft gemaakt. Met het idee dat iedereen zijn eigen ding erin kwijt kon en op die manier het eerste bericht in het nieuwe topic niet de creatie was van 1 iemand. En mensen van de manege die hier nieuw zijn weten dan ook meteen wie er in het topic zit en als ze er meer over wilden weten konden ze de foto's van desbetreffende bokker aanklikken. Daarnaast leek het me leuk om met plaatjes te werken zodat we altijd de beginpagina kunnen bijwerken wanneer er bijv. een nieuw paard bij kwam of een heel actief nieuw lid. (of er in onze eigen situatie iets verandert:zoals bij Iris een eigen paard).
Kortom: alles waar jij het nu over hebt alleen wil je het stukje tekst weg laten.
Ik vind het wel jammer dat Iris, Lisette en Manon dit geen leuk idee vinden. Maar dat respecteer ik ook.
Net als de anderen die juist wel erg positief gereageerd hebben
.
Tog?! Maar daar moet iedereen het mee eens zijn.. Het is misschien wel een goed idee om met die ledenlijst de namen aanklikbaar te maken, lijkt me tof om te doen
haha en geen echte actieve schrijver
maar ik lees wel alle gesprekjes hoor