Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...Net als elk jaar
madelon31 schreef:nu ben ik echt weg oooo morgenochtend of zeg maar vannacht...heb ik spijt.......mel ga je mee met je moeder??? gezellig...gaan we foto's maken van ons in de bus!!!
Succes MorgenOchtend
Ik Zal Over Je Dromen Maak Je me Wakker Als Je Terug Bent?
perdiksvesra schreef:hey madelon,ik wil wel zwartepiet zijn hoor...Net als elk jaar
:P MlizS schreef:madelon31 schreef:nu ben ik echt weg oooo morgenochtend of zeg maar vannacht...heb ik spijt.......mel ga je mee met je moeder??? gezellig...gaan we foto's maken van ons in de bus!!!
SlaapLekker Mamm! Ik Hou Van Je![]()
Succes MorgenOchtend
![]()
![]()
Ik Zal Over Je Dromen Maak Je me Wakker Als Je Terug Bent?
perdiksvesra schreef:haha,dat klinkt als een nee madelon
pumbaa_nr_1 schreef:zo het is er idd erg mooi
JoYcE1982 schreef:Hey Kim, hoe is het??? Ja dat dacht ik zelf ook al. we hebben het wel tegen die mensen verteld natuurlijk over zijn achterbenen, maar als ie alleen daarop afgekeurd zou worden, kopen ze hem toch

stoer hoor 
JoYcE1982 schreef:slaap lekker voor iedereen die gaat slapen, laat me maar weer lekker alleen!!!!!!
Ja rontgen is ie idd goed, hadden wij nou vorige keer ook rondom foto's laten maken of alleen achter??? Ik weet het niet meer.
Het is een supergoed paard, alleen met een iets moeilijker karakter als wat we dachten.