Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Omg dat had ik echt niet verwacht! Een voldoende voor economie!
We hadden 2 balkjes neer gelegd met daar onder een zijl en aan beide kanten een pion. Ik dacht dat hij daar wel van onder de indruk zou zijn maar niets daarvan is waar
De eerste pas er op schrok hij even omdat het natuurlijk anders klonk, maar daarna ging hij met alle plezier er overheen
De ene keer braaf balkje voor balkje, de andere keer lekker 2 balkjes tegelijk
Dat was niet omdat hij er bang voor was, maar dat is nou eenmaal makkelijk als je met een rotvaarts komt aanrennen
Die 2 concureren nogal: 'Als jij niet gaat stappen doe ik het lekker ook niet!' 'Oh ga je draven? Dan ga ik lekker mee!'
Tuiger van net 3 die ze voor n boer aan t inrijden is. Ging ze vandaag voor de 4e keer op, ik fotos maken
moest ik ineens gaan helpen xD Ja ga jij dr maar met de zweep bij xD Hier pak de longeerlijn maar hahaha dus uiteindelijk ik dr helemaal helpen enzo
En wat was dat beest braaaaaaf!! Op stal echt een koele kikker echt nergens kijkt ie van op echt n scheetje!! En ook toen ze dr op ging gaf die geen kik!! Maja hij snapt nog niks van de hulpen natuurlijk en dan werd ie soms wel beetje boos haha maar ging echt zoow goed!
Nou moet ik waarschijnlijk binnenkort weer keertje mee om met de merrie (ze mama) de akker op te gaan en hij dan mee de akker op dat ie beter kan draven enzo
haha hij gaat wel achter de merrie aan zei die man haha.
En het ging goed! Wel weer een paar Dixie streken maar oke, uiteindelijk liep ze erg lekker! Steph heeft een paar filmpjes gemaakt, die zet ik morgen op me laptop!