Joeeehoee!! Vandaag was een interessante dag voor Ferro denk ik We hadden 2 balkjes neer gelegd met daar onder een zijl en aan beide kanten een pion. Ik dacht dat hij daar wel van onder de indruk zou zijn maar niets daarvan is waar De eerste pas er op schrok hij even omdat het natuurlijk anders klonk, maar daarna ging hij met alle plezier er overheen De ene keer braaf balkje voor balkje, de andere keer lekker 2 balkjes tegelijk Dat was niet omdat hij er bang voor was, maar dat is nou eenmaal makkelijk als je met een rotvaarts komt aanrennen Hadden ze laten lopen samen met Fay en Sherman, Fay is echt de relaxte oppas van de 2 pubers Sherman en Ferro Die 2 concureren nogal: 'Als jij niet gaat stappen doe ik het lekker ook niet!' 'Oh ga je draven? Dan ga ik lekker mee!' We hadden ook een paraplu, die was een stuk spannender! We hadden hem aan de bakrand gehangen en hij ging uit zichzelf kijken, z'n oren konden gewoon niet verder naar voren, echt hilarisch om te zien!! Al met al gaat het dus een stuk beter met hem in omgang met 'enge nieuwe' dingen.
Ja he! Hij pakt het hardstikke goed op, springen en balkjes vindt hij helemaal leuk, hij stormt er echt met z'n oren strak naar voren op af haha. Gaat steeds beter met hem met zulke dingen. Hij heeft alleen nog steeds wel eens de neiging om in de hoek om te draaien, hij doet het al veeeeeel minder dan eerst maar het is wel irritant. Hij zit me gewoon kei hard in de zeik te nemen daarmee..
Vandaag was ik lekker om 12 uur uit (ipv half 5!) duper chill!! Toen met klasgenootje mee geweest naar dr (verzorg)paard Tuiger van net 3 die ze voor n boer aan t inrijden is. Ging ze vandaag voor de 4e keer op, ik fotos maken moest ik ineens gaan helpen xD Ja ga jij dr maar met de zweep bij xD Hier pak de longeerlijn maar hahaha dus uiteindelijk ik dr helemaal helpen enzo En wat was dat beest braaaaaaf!! Op stal echt een koele kikker echt nergens kijkt ie van op echt n scheetje!! En ook toen ze dr op ging gaf die geen kik!! Maja hij snapt nog niks van de hulpen natuurlijk en dan werd ie soms wel beetje boos haha maar ging echt zoow goed! Nou moet ik waarschijnlijk binnenkort weer keertje mee om met de merrie (ze mama) de akker op te gaan en hij dan mee de akker op dat ie beter kan draven enzo haha hij gaat wel achter de merrie aan zei die man haha.
Jeej heb weekend! Zit nu in de bus, zo om kwart voor 2 de trein en dan moet ik zo op utrecht heel even op steph wachten. Dan lekker hobbelen vnaaf (hoop egt zooooooo gewoon op Dix!!!) En steph gaat filmen!
is het wel leuk dat iedereen over iedereen 3 woorden doet? Dan krijg je namelijk een hele lijst aan woorden en weet je niet meer wat je moet verzinnen als er al 20 woorden staan.
Zoo ik mocht gelukiig gewoon weer op Dixie! En het ging goed! Wel weer een paar Dixie streken maar oke, uiteindelijk liep ze erg lekker! Steph heeft een paar filmpjes gemaakt, die zet ik morgen op me laptop!