Oh bij ons was gezegd ja tussen 5 en 6 en eerst worden degene die gezakt zijn gebeld. En wat denk je, 5 over 6 ging de telefoon! Dus ik dacht meteen K*T!!!!!! Maar ik was gewoon geslaagd Ze waren al om kwart voor 5 begonnen met bellen.....pfffooeee!!
bij mij werd tussen 3 en 4 gebeld als je gezakt was, mijn god dat was echt t ergste uur van me leven!!! en als je geslaagd was werd je gewoon niet gebeld moes je naar school komen voor je lijst. Ik durfde pas om 10 over 4 naar school te gaan voor t geval ze me vergeten waren te bellen, en op school ook echt pas gerust toen ik me lijst me "geslaagd" erop en me cijfers zag. Toen kon ik t pas geloven!
haha ja lijkt me echt verschrikkelijk! bij iemand die ik ken zeiden ze van als je gezakt bent of her hebt word je voor 4uur gebeld, en anders ben je geslaagt. dus zei helemaal blij naar school, hadden ze haar perongeluk overgeslagen, en was ze dus wel gezakt..
volgens mij hebben ze er bij ons helemaal niks over gezegt.. maar ik ga altijd rond 3uur naar faron, en ik heb ook les, dus moet maar even kijken.. zal anders mn mentor zo wel even mailen hoelaat er gebeld word..
nou ik heb 3 verhaaltjes binnen (met die van mezelf erbij )
Ik ga zo met me moeder jophurs kopen, vind het wel eng hoor dan zien me ouders elkaar ook weer voor het eerst. Wss gaat me moeder vrijdag naar het huis van een vriendin waar ze tot 4juli zou kunnen blijven. Ze zit er serieus over te denken zo lang weg te blijven en misschien zelfs niet meer terug te komen. Het konijnenhok is nu echt af, we hebben nog een plateau met 2 verdiepingen gemaakt zodat ze ook hoog kan zitten wat konijnen erg fijn vinden zodat ze genoeg overzicht hebben. Ze snapt nu nog niet dat ze er op kan haha
Jeetje Ella, het is wel heel serieus dan hea..... maar moeten je ouders niet ook een keer praten samen? Want als je moeder weg wilt blijven dan praten ze ook niet denk ik? Willen ze het zomaar opgeven?