het talent spat er vanaf
die jas heb ik nog heel lang gehad, die was mooi op de groei gekocht 
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

er startten 2 E-pony's in de M, de een had 2 was uitgesloten en ik had 1 balkje. Nu staat dat verkeerd om op de uitslagen lijst ... nouja, gelukkig staat het wel goed op mijn coupon. Dus dat zal ook wel goed gaan bij de knhs ... (ik heb mijn coupons gelukkig opgehaald, dus mocht het op de een of andere manier wél misgaan, heb ik bewijs
)
) Damelza schreef:wie gaat hier nog naar de knhs instructieweken? ik wilde eerst sgw doen, maar dat weekend erna zijn de regiokampioenschappen. maar misschien dat ik nu naar 9c de allround week gaen dan volgend jaar misschien de M/Z springweek....
. Maar ik ga denk ik wel naar het instructieweekend in februari, nog even met mijn instructrice overleggen. Dat lijkt me ook wel heel erg leuk om te doen. Je krijgt daar ook een les over je houding en zit en over de conditie van je paard. En de laatste dag wordt er ook commentaar gegeven op een dressuurproef wat wordt ingesproken en dat kan je dan meenemen.
heb je daar veel terreinen dan die redelijk te doen zijn qua afstand dan?
En wil toch even wat meer verschillende dingen gaan doen enzo
En dan worden de wedstrijden denk even op een lager pitje gezet. En ga ik nog wat dingetjes om de crosstrainingen en sgw-wedstrijden heen plannen maar dan ook echt alleen de leuke/wat grotere wedstrijden. Hernen schrok ik zelf ook even van
maar voor één keer moet het te doen zijn. 
riannhuh schreef:Wat me trouwens opvalt, er zijn wel ontzettend veel mensen uit Noord-Holland actief in de SGW, als je kijkt hoeveel daar mee doen aan het kampioenschap dan is dat heel wat.
maar de meeste rijden dan alleen dijkgatsbos/oudkarspel en heel soms nog Texel. Ze gaan er niet echt ver voor rijden maar met uitzondering natuurlijk. Je hebt gerust wel fanatieke crossers, maar dat heb je in elke provincie.
denk de eerste , je kan denk altijd nog verplaatst worden
maar ik reken alsnog ietsjes meer dan dat... beter te vroeg dan te laat.
en dan gelijk ook die van die crosstrainingen. Al weet ik wel wat ik wel en niet ga rijden denk ik. Ik begin pas met Oudkarspel. Wil eerst even L gaan springen. Heb het eigenlijk in januari gepland (L debuut) maar zo met die sneeuw gaat het denk niet worden, dan maar nog een keer B.
)
Is al optimistisch genoeg. Als ik dan ook een puntje in het springen heb gehaald in het compleet