meelen schreef:Naar de A.C. toch? Als het wat mooier weer wordt.
A.C.????????????
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:maar je mag ook rijden als hij in de stapmolen is geweest hoor, kan geen kwaad voor First hoor

LIQUITA schreef:winnitou schreef:maar je mag ook rijden als hij in de stapmolen is geweest hoor, kan geen kwaad voor First hoor
JaJa...dat is ook gewoon de bedoeling, ander zou ik er nooit meer opzitten (kan ik m'n zadel ook wel afbestellen, hihihi). Maar ik bedoel als ik zelf op het tijdstip wil gaan rijden als dat ze molen in gaan. Ik weet niet of ze hem dan misschien nog 'smiddags in de molen willen/kunnen zetten.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:maar je mag ook rijden als hij in de stapmolen is geweest hoor, kan geen kwaad voor First hoor
JaJa...dat is ook gewoon de bedoeling, ander zou ik er nooit meer opzitten (kan ik m'n zadel ook wel afbestellen, hihihi). Maar ik bedoel als ik zelf op het tijdstip wil gaan rijden als dat ze molen in gaan. Ik weet niet of ze hem dan misschien nog 'smiddags in de molen willen/kunnen zetten.
LIQUITA schreef:JaJa...dat is ook gewoon de bedoeling, ander zou ik er nooit meer opzitten (kan ik m'n zadel ook wel afbestellen, hihihi). Maar ik bedoel als ik zelf op het tijdstip wil gaan rijden als dat ze molen in gaan. Ik weet niet of ze hem dan misschien nog 'smiddags in de molen willen/kunnen zetten.
ATE schreef:LIQUITA schreef:JaJa...dat is ook gewoon de bedoeling, ander zou ik er nooit meer opzitten (kan ik m'n zadel ook wel afbestellen, hihihi). Maar ik bedoel als ik zelf op het tijdstip wil gaan rijden als dat ze molen in gaan. Ik weet niet of ze hem dan misschien nog 'smiddags in de molen willen/kunnen zetten.
nee nee smiddags is er geen service dan mogen de pensionners de molen gebruiken
>