O ja.... helemaal vergeten....wat een gave foto's allemaal van de kanjers zeg. Heerlijk smullen van vaders en nakomelingen. Wat een leuke springvlo is Tiffes toch. De Groene meer kat van Tav mag er ook zijn zeg. wat een heerlijk bekkie .
taverno
Geplaatst: 07-04-10 09:45
Nicam schreef:
Goedemorgen,
Vers van de pers . Vanmorgen is het veulen van Kylie geboren. Het is een merrietje.....veel wit met wat zwart. Hoe en wat....weet ik ook niet.
Gaaf zeg. Eindelijk voor Kylie die had het zwaar zo zag ze eruit tenminste. Veel wit kan mooi zijn ligt er gewoon aan hoe ze is getekent.
nikkielvis
Geplaatst: 07-04-10 11:12
Zijn we nou nog op pagina 491 !!!!!
kom op jongen (dames)....
nikkielvis
Geplaatst: 07-04-10 11:23
Elke dag ben ik blij met jou, Liefde geven aan degene waar ik van hou. Vind je echt een geweldige draak, Iedere keer ben ik blij dat je bent gemaakt. Soms had ik je graag iets schoner gezien, Maar voor mij krijg jij toch een dike tien. Alles doe ik voor die kleine witte haarbal, Raar soms als ik dan toch nog van je afval. Lomp ben ik dat weet ik wel, Ongelovelijk maar die tijd gaat ook zo snel. Nou is het gedichtje af.
Zo ik heb een rondje stadshart gemaakt(op de fiets)Het was warm zeg.
Ik moet om 14.00u nog even op stal zijn,dan ga ik de kleine bewonderen. Tence afspuiten en dan weer naar huis en dan aan het eind van de middag weer terug.