En als ik weer een shootje ergens heb mag jij mee

en misschien ons plan uitwerken ofcourse (samen shooten)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Emmaa_ schreef:Gaat ons plannetje van de zomervakantie nog wel door?
helemaal nu mijn lens er bijna is! Astor schreef:Yaraa schreef:Jjaaa.. we gaan binnenkort echt een keertje afspreken!!
Moeten wij ook nog steeds doenn hahaa!
. En ja, ik wil wel openen
maar heb niet zoveel zin meer
haha...

Emmaa_ schreef:Jullie moeten sowieso niet voor morgenmiddag het topic vol hebben, want ik ben er niet. En ja, ik wil wel openen
Hoop dat dat gaat lukken, anders krijgen we weer net zo'n rel als vorige keer,
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Jullie moeten sowieso niet voor morgenmiddag het topic vol hebben, want ik ben er niet. En ja, ik wil wel openen
GhihiHoop dat dat gaat lukken, anders krijgen we weer net zo'n rel als vorige keer,
toen Manon het geloof ik zou openen? Maar die was er toen niet?
fallenangel3 schreef:Pfff... ik ben even bezig geweest met een minicollagemaar heb niet zoveel zin meer
haha...
Ik mis nog foto's van Anna, Kirsten D, Emma, Lisette, Annika en Laura!
Ja en dan nog van Noortje, Resy, Natascha, Sabine en nog wat andere die ik hier nooit zie verschijnen![]()
Maar ja... hier voorproefje:
o
Als het nieuwe topic geopent wordt kan hij erbij gezet worden. Ik kan de afbeelding namelijk altijd aanpassen en anderen erbij zetten
Lekker vrolijk met die bloemmetjes! Erg leuk gedaan
. Ik heb alleen eentje van mij en Kartouch
. Zal ik die anders maar sturen?Astor schreef:was met melanie
Emmaa_ schreef:Sam, ik heb geen leuke rijfoto's van mezelf. Ik heb alleen eentje van mij en Kartouch
. Zal ik die anders maar sturen?
Maar dat is dus niet rijden.
....
). Melanieetjuh schreef:Ik wil ook KNHS starten!
Broccoli schreef:Melanieetjuh schreef:Ik wil ook KNHS starten!
Paardje huren??
fallenangel3 schreef:Emmaa_ schreef:Sam, ik heb geen leuke rijfoto's van mezelf. Ik heb alleen eentje van mij en Kartouch
. Zal ik die anders maar sturen?
Maar dat is dus niet rijden.
hy ik had net heel berichtje geschreven is het gewoon verdwenen....
Tja dan maar eentje waarop je niet rijd ... (is de hoogste tijd dat er iemand van jou foto's komt schieten).
.

!
. Van mensen die niet op tijd inleveren dan maar gewoon iets uit het profiel plukken ofzoiets ?
Maaikeee schreef:Werd net trouwens gebeld door marjolein over zitcompetitie, das ook al best snel weer natuurlijk!
Wie gaan der allemaal meee?
. fallenangel3 schreef:Broccoli schreef:Paardje huren??
= prijzig