Het altijd gezellige Cahama topic Deel 9!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lindy1109

Re: Het altijd gezellige Cahama topic Deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:41

@ marij: vanmiddag was het goed te doen over de grote wegen rijden hoor! Dus jij kunt best gaan badmintonnen!!!

OOh die Eva'tje met de rode haren die heb ik nog in mn stage klas gehad hihihi

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:49

Nou sorry merel, maar als er tegen je wordt gezegd dat je niet door het stoplicht mag lopen, doe je dat zeker ook altijd braaf! Net of ik iemand ben die het meteen de hele wereld over smijt. Mischien moet je eens leren om mensen in vertrouwen nemen. Je doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is, maar sorry hoor, als 'jou black metal' verkocht zou worden, en ik wist het daags van te voren dan denk ik niet dat ik jou moet tegen komen hoor! Ik denk dat je dan net zo respectloos over me denkt als ik nu. ik accepteer het echt wel dat het niet de hele manege wordt rond gebazuind, maar kom op, jij wist echt wel welke mensen er echt om Smokey gaven, en als het nou 20 mensen waren, maar ik denk dat het er hoogstens 3 waren. Bovendien ben ik nu geen cahama'er maar toch echt iemand van de nieuwe ark.. ik heb nu even niets goeds over je te zeggen.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:57

ChantalSmook schreef:
Nou sorry merel, maar als er tegen je wordt gezegd dat je niet door het stoplicht mag lopen, doe je dat zeker ook altijd braaf! Net of ik iemand ben die het meteen de hele wereld over smijt. Mischien moet je eens leren om mensen in vertrouwen nemen. Je doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is, maar sorry hoor, als 'jou black metal' verkocht zou worden, en ik wist het daags van te voren dan denk ik niet dat ik jou moet tegen komen hoor! Ik denk dat je dan net zo respectloos over me denkt als ik nu. ik accepteer het echt wel dat het niet de hele manege wordt rond gebazuind, maar kom op, jij wist echt wel welke mensen er echt om Smokey gaven, en als het nou 20 mensen waren, maar ik denk dat het er hoogstens 3 waren. Bovendien ben ik nu geen cahama'er maar toch echt iemand van de nieuwe ark.. ik heb nu even niets goeds over je te zeggen.

Maakt mij ook geen zier uit hoor.
Mij werd erom gevraagd en daar hou ik mij aan. Maakte niet uit van waar diegene kwam; er werd mij gevraagd gewoon niets te vertellen dat doe ik dan niet. Want vergis je niet, meerdere pony's zijn meteen weggegaan zonder dat iemand er iets vanaf wist. Zo word dat nu eenmaal gedaan en ik hou mij aan mijn woord.
Ik heb al is op msn moeten horen dat mijn lievelingspony was overleden, word je ook niet vrolijk van, maar wrok gaan koesteren jegens iemand? Nee, hoor.

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:01

Ook echt de toon al die je aanslaat, taalgebruik alsof je iemand van 30 bent terwijl je even oud bent als ik. Als je hier al zo afstandelijk binnenkomt denk je dan dat dat op prijs gesteld word? Nee, dus blijf dan weg en ga lekker je woordenschat verbreden ofzo.

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:01

Ja je had tenslotte ook niks kunnen vertellen.... Ik vind het ook wel erg, maar helaas that's life, dan had ik 'm zelf moeten kopen... Dan was ik degene die kon beslissen. Al zou ik het zaterdag wel geweten hebben zou ik denk ik toch geen afscheid hebben genomen meer. Ik heb gezien dat hij bij de Nieuwe Ark goed stond en ga er vanuit dat hij uiteindelijk wel weer op een goed plekje terecht komt. Elbruce ben ik ook nog steeds aan het zoeken, puur omdat ik wel wil weten waar hij is en hoe het met hem gaat. Het is niet zo dat als ik hem gevonden heb ik er persee weer naar toe zou gaan.
Dus Chantal open een PG topic op bokt en wie weet duikt hij wel weer op. En Marktplaats in de gaten houden.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:07

Nougoed Merel, ik hoop dat je me enigzins kan begrijpen. Ik ga niet meer met je in discussie, dus hoef je ook niet meer in het topic te verschijnen.
Idd Lotte, je hebt wel gelijk daarin. Dan had ik hem moeten kopen, Maar even een knuffel en een afscheid had geen kwaad gekund.. net of ik een of ander hysterisch wijf ben. Maargoed... nu is het toch al te laat..
En ik weet niet of ik zo'n topic aan ga maken. Ik zou graag willen weten hoe het met hem gaat over poos en of hij eindelijk zijn plekje heeft gevonden, maar verder wil ik er ook niet meer heen. ik zou er ook niet op zitten wachten als er steeds mensen kwamen op duiken. Dus dan wil ik dat zelf ook niet doen.

Figo_Frvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:14

Wow, jesus wel echt een naaistreek ja.
ik bedoel vertel dan ook niet in dit topic of tegen chantal dat jij het wel wist want dan weetje hoe banketstaaf iemand zich kan voelen daardoor. zou het echt poedersuiker vinden als figotje ineens weg was zonder dat iemand het zou zeggen en het wel zou weten. zou er niet aan moeten denken.
naja, verder zeg ik er niets over maar ik wou dit wel ff zeggen
beeetje raar daar. echt alsof ook een bende cahama'ers daar over de vloer gaat komen pfúuh.
maargoed
ik heb het koud en ga toch ff snel rijden anders staat de liefste knol van stal ook kou te lijden en dat vind ik zielig!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:16

Nee zeker een afscheid is ook echt wel fijn! Ben ook erg blij dat Suus met heeft kunnen zeggen waar El toen was en dat ik zelfs nog mocht rijden was helemaal top! Maar de echte zin om 'm 'goed' te rijden was toen ook al wel weg. Op z'n 3e of 4e adres (ben de tel kwijt) heb ik 'm ook nog opgezocht. Mocht ik ook rijden, maar het was zo'n K weer dat ik dat toen ook niet heb gedaan. Dus ja snap je zeker wel hoor!!

mariki10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:16

@ Merel: Had dit echt niet van jou verwacht zeg om dit zo te doen.
Jij komt zelf toch net zo goed van Cahama af...Verward En Cahama bestaat al lang genoeg niet meer, dus al die mensen zijn voor de Nieuwe Ark en andere maneges in de omgeving klant geworden.

Had dan gewoon hier neergezet dat hij weg is gegaan en verder niet dat je het al van te voren wist. Dat was een stuk fijner geweest voor iedereen!!

En ik dacht dat jij van bokt verbannen was?!?!?!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:17

Ben trouwens wel benieuwd, wat er dan eerder voorgevallen is..
Michelle enzo, jullie zijn daar toch wel een x op bezoek geweest? maar jullie waren niet zo enthousiast erover. Maar dat was alles toch? verder toch ook geen heisa om het weggaan van winney/ obelix/ winnetou en haley?

Lottyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:21

Vind het inderdaad ook echt banketstaaf dat ze dat soort dingen niet gewoon vertellen.
Maar als we even eerlijk zijn gebeurde dit ook altijd op Cahama als er een paard wegging(helaas!!!!)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:24

Is ook lotte, vind het ook goed dat niet de hele manege het weet. Maar sommige wisten er dus gewoon wel van. Waarom mogen zij het wel weten? En zouden ze hun mond voor mij moeten houden. Dan denk ik van net of ik het rondbazuin. Vertel het dan tegen helemaal niemand..

mariki10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:28

Gelukkig is niet iedereen zo... Heb best wel vaak ruzie gehad met Jan omdat ik het dan toch tegen de persoon vertelde die het iets aanging Rolleyes
Maarja daardoor heeft Sascha nu wel een goed leven, dat is toch ook wel wat waard Knipoog

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:28

Ja klopt, of ze had je een pb kunnen sturen en daarin met klem verzoeken om het niet aan iedereen te vertellen...

Lottyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:30

Als mensen het eerder van Lente hadden verteld had ze ook nog een paar leuke jaren kunnen hebben.. Maar helaas, dat deed dan weer niemand Verdrietig

Sorry btw dat ik oude koeien uit de sloot haal

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:30

Maargoed, tis nu gewoon even poedersuiker. ik duim ervoor datie een goed plekje krijgt.. Weet Karin het eigenlijk al?

oja, even iets heel anders Bloos Lachen .. [BB-ITP] Falco in de sneeuw!

mariki10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:35

Lottyy schreef:
Als mensen het eerder van Lente hadden verteld had ze ook nog een paar leuke jaren kunnen hebben.. Maar helaas, dat deed dan weer niemand Verdrietig

Sorry btw dat ik oude koeien uit de sloot haal

Is er wel iemand die het van te voren van Lente wist? Want ik wist ook niet wanneer die zou gaan ofzo...

Willy mis ik ook nog steeds, daar was ik bij toen ze doodging achter in de laatste stal... Verdrietig

elcke

heb mijn profiel gepimpt met foto's van 30-12

mariki10

Leuke foto's van je hondje chantal Haha!

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:36

Ja ik hoop het ook voor Smook, want heb er ook nog even op gereden voordat 'ie weg ging op Cahama. Lachen

En inderdaad, ik vind Cahama tegenwoordig een oud begrip, de naam is hetzelfde gebleven maar verder is er niet echt veel meer hetzelfde.

En ja Chantal dat klopt toen met een wedstrijd ben ik een keer op de nieuwe Ark geweest samen met Laura, we vonden wel dat de pony's er goed uitzagen alleen de stallen een beetje raar. Maargoed onze stal is ook niet perfect en ik geloof best dat je daar goed les krijgt enzo hoor, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen!

Lottyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:41

Geen idee Marijke of iemand het wist..
Maar weet wel dat Wieke(& haar ouders!) haar hadden willen kopen en op wei zetten als ze het geweten hadden.
Ze zijn er volgens mij zelfs nog achter aan gegaan, maar dat durf ik niet meer precies te zeggen.

Naja ik wist helemaal niet dat ze zou gaan..
Natuurlijk wel bang voor geweest maarja.

Leuke foto's btw Elcke!!
Zitten echt mooie bij!!(bij elke shoot trouwens hoor!)

En die van Falco zijn ook leuk.
Is wel wat anders dan Dribbel, die verdwijnt zowat in deze sneeuw Tong uitsteken

HarmanyL

Mooie foto's Elcke! En Chantal ook. Ik heb al wel foto's van onze Iglo gemaakt, maar ze nog niet op de computer gezet. Onze hond vind het ook helemaal geweldig!

Steenbok12

Dan ben ik wel benieuwd wie er dan wel heisa heeft gemaakt Tong uitsteken weet iemand dat?

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:42

Wel druk hierzo ineens!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:42

En mooie foto's elcke! Jammer dat ze soms wat opgaat in de donkere omgeving, maar ook echt een knap paardje Lachen