Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ChantalSmook schreef:Nou sorry merel, maar als er tegen je wordt gezegd dat je niet door het stoplicht mag lopen, doe je dat zeker ook altijd braaf! Net of ik iemand ben die het meteen de hele wereld over smijt. Mischien moet je eens leren om mensen in vertrouwen nemen. Je doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is, maar sorry hoor, als 'jou black metal' verkocht zou worden, en ik wist het daags van te voren dan denk ik niet dat ik jou moet tegen komen hoor! Ik denk dat je dan net zo respectloos over me denkt als ik nu. ik accepteer het echt wel dat het niet de hele manege wordt rond gebazuind, maar kom op, jij wist echt wel welke mensen er echt om Smokey gaven, en als het nou 20 mensen waren, maar ik denk dat het er hoogstens 3 waren. Bovendien ben ik nu geen cahama'er maar toch echt iemand van de nieuwe ark.. ik heb nu even niets goeds over je te zeggen.

En Cahama bestaat al lang genoeg niet meer, dus al die mensen zijn voor de Nieuwe Ark en andere maneges in de omgeving klant geworden.

.. [BB-ITP] Falco in de sneeuw! 
Lottyy schreef:Als mensen het eerder van Lente hadden verteld had ze ook nog een paar leuke jaren kunnen hebben.. Maar helaas, dat deed dan weer niemand
Sorry btw dat ik oude koeien uit de sloot haal

weet iemand dat?