Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(jammergenoeg) doei dan maar
woewa schreef:ja ik weet waar ze woont
maar ik haal liever een patatje op jou kosten haha

madelon31 schreef:Ja het is heel hard gegaan al dat gel*l van ons ook hihi...
Ach je moet maar zo denken het houd je van de straat![]()
ben ff langs dokterspost geweest vanmiddag...volgens de dokter heb ik gewoon een pees verrekt dus PEESBLESSURE hihi![]()
Heb van nous allemaal tips gekregen wat ik wel en niet mag doen want zij heeft verstand van peesproblemen
Binar schreef:
Wat vinden jullie van deze kleur???![]()
Mad, deze tips waren gratis, maar bij de volgende controle/tips gaat t je chocolaatjes kosten![]()
![]()
dit is heel erg zuustokken kleur, wel leuk voor een (echte) merrie 
AnitaJoeri schreef:madelon31 schreef:ben ff langs dokterspost geweest vanmiddag...volgens de dokter heb ik gewoon een pees verrekt dus PEESBLESSURE hihi![]()
Heb van nous allemaal tips gekregen wat ik wel en niet mag doen want zij heeft verstand van peesproblemen
goed gedaan hoor naar dok gaan bedoel ik he hihi
madelon31 schreef:Ja dat wel maar nou weet ik wel niet hoe een verrekte pees moet voelen maar het doet overal zeer.![]()
In mijn kuit op mijn scheenpeen onderaan mijn enkelgewricht dus ik weet het niet hoor.![]()
Maar ik wacht wel af hoe het over een paar dagen is.
madelon31 schreef:ach nous je moet gewoon zijn gevoelens tegemoed komen als hij nou zuurstokroze leuk vind doe je die toch...
Die andere is dan weer zoooo saai