stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sharon_Jims

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:31

Meiden ons Sjakie is niet meer...

RIP Sjakie

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 12:19

Niet met het verkeerde been uit bed gestapt, maar gewoon enige frustratie jegens de opleiding :o Ik had er theoretisch gezien een stuk meer van verwacht dan wat nu aangeboden wordt. Bij het blok instrumenteren&assisteren had ik echt verwacht wat nieuws te leren over het onderwerp en na die schoolweken echt het gevoel te hebben dat ik iets geleerd had en genoeg kennis zou hebben opgedaan om in de praktijk toe te passen. Gedurende die 2 weken hebben we 3 nuttige lesdagen gehad om praktijkgericht te kunnen oefenen en zelfs op die dagen wordt je in het diepe gegooid met de mededeling 'zoek het zelf maar uit' :\ Zelf had ik graag wat meer achtergrondkennis mee gekregen over hoe je dingen doet, op welke manieren je dingen kan doen en waarom je er voor kiest om iets op die manier te doen. Vind het gewoon erg jammer dat dit dus absoluut niet zo is :n

Nu met het blok plastische chirurgie zijn we al halfweg de leerweek en we hebben tot noch toe 2 interessante lessen gehad waar we ook echt iets aan hebben en de rest is tot nu toe gewoon nutteloos. Ze zouden zoveel nuttigere lessen kunnen geven om ons echt op de praktijk voor te bereiden, maar dat gebeurt helaas niet. In plaats daarvan krijgen we vandaag weer een 'doe-het-zelf' opdracht die voor de verandering weer over precies hetzelfde gaat als de afgelopen 4 blokken -O- Het is gewoon bijna letterlijk overschrijven van de vorige keer :=

En ja... dat vind ik gewoon erg jammer en frustreert me lichtelijk :o Ik kom naar school om écht iets te leren, iets wat me verder helpt binnen mijn beroep, iets waar ik wat aan heb om beter te worden in mijn vak ... en niet om een opdracht te maken om de tijd mee op te vullen :o

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 12:22

Wat voor zadel krijg je Zip?? Ook bij het Drunens Ruiterhuis vandaan? Of toch ergens anders?

Sharon, zou ik ook mogen weten waar je dat veewagentje kunt huren? Heb wel mijn E-rijbewijs, maar geen combinatie om mee op pad te kunnen .

Arme Sjaakie! Hopelijk is hij op een fijne manier heen gegaan.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 12:32

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 12:34

AndreaB schreef:
enige frustratie jegens de opleiding :o Ik had er theoretisch gezien een stuk meer van verwacht dan wat nu aangeboden wordt. nieuws te leren over het onderwerp en na die schoolweken echt het gevoel te hebben dat ik iets geleerd had en genoeg En ja... dat vind ik gewoon erg jammer en frustreert me lichtelijk :o Ik kom naar school om écht iets te leren, iets wat me verder helpt binnen mijn beroep, iets waar ik wat aan heb om beter te worden in mijn vak ... en niet om een opdracht te maken om de tijd mee op te vullen :o

zo'n gevoel herken ik heel erg.
Vooral bij Engelse les
Grrr

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 12:34

@Andrea wat is er met je profielfoto gebeurd?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 12:39

Ja, we moeten nu voor de 5e keer een werkplan opstellen, maar enige inhoudelijke informatie over plastische chirurgie blijft achterwege -_- De les over wat het is, verschillende huidlagen en huidtransplantaties hebben we nu gehad, maar voor in de praktijk is het op zich ook wel handig om iets te weten over de specifieke manier van hechten welke toegepast wordt of welk instrumentarium gebruikt wordt en hoe dit instrumentarium bij naam heet.

Dat ik patientenadministratie bij moet houden en een prullenbak aan moet schuiven weet ik inmiddels wel :+ :=

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 12:40

Ahh, zien jullie dat ook. Dacht dat het aan mij lag :o Zal eens kijken of ik het op kan lossen. Via het AV-forum kan je heel gemakkelijk een avatar maken met een programmatje en die heb ik naar hier doorgelinked. Misschien doet ie het daar ook wel niet hmm

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 12:55

jee 30 september gaat WW op crosstraining in Moordrecht met allemaal haflingers!!!!!!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 12:58

Super leuk!! :D Vind het zo jammer dat ik niet meer met Kick kan springen. Vind het echt onwijs leuk om te doen!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 13:36

AndreaB schreef:
Super leuk!! :D Vind het zo jammer dat ik niet meer met Kick kan springen. Vind het echt onwijs leuk om te doen!

je mag mee om aan te moedigen en foto's of film te maken als je wilt :9

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 13:39

Flurk Maris heeft Sjaak gevonden vanmorgen. Bah rot dag!

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 15:49

Jaaa, had het gehoord :( S'ochtends heeft ie nog lekker gehobbeld en ineens lag ie voor Missy der box :(

Leeuuk Flurk! Het is dat eefje nog te jong is om gelijk aan een crosstraining mee te doen maar anders had ik graag mee gedaan! Haha :D.

Zo schiet het topic wel aardig op trouwens :o nog 9 pagina's te gaan :D. Ooh ooh, als je zadel er is zipp, kunnen we weer een x rondje naar buiten, een rondje polder sla ik niet zo snel af :o haha, zal Eef morgen wel weer ff met een zadeltje rijden want afgelopen dagen hebben we alleen maar bitloos en zadelloos gereden. :).

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:12

Ach, arme Sjakie. Vond het zo'n vriendelijke kat!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 16:18

Priszz schreef:
Jaaa, had het gehoord :( S'ochtends heeft ie nog lekker gehobbeld en ineens lag ie voor Missy der box :(

Leeuuk Flurk! Het is dat eefje nog te jong is om gelijk aan een crosstraining mee te doen maar anders had ik graag mee gedaan! Haha :D.

Zo schiet het topic wel aardig op trouwens :o nog 9 pagina's te gaan :D. Ooh ooh, als je zadel er is zipp, kunnen we weer een x rondje naar buiten, een rondje polder sla ik niet zo snel af :o haha, zal Eef morgen wel weer ff met een zadeltje rijden want afgelopen dagen hebben we alleen maar bitloos en zadelloos gereden. :).

Het is alléén voor haflingers

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 16:19

Sharon_Jims schreef:
Flurk Maris heeft Sjaak gevonden vanmorgen. Bah rot dag!

Das inderdaad niet leuk, bah

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:24

Nou, het harde studeren is toch nog ergens nuttig voor geweest.
Tot nu toe 2 dikke voldoendes terug, van de 10 toetsen. Nog 4 toetsen te gaan en dan heb ik lekker vakantie, 9 weken niks doen.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 17:07

AndreaB schreef:
Ahh, zien jullie dat ook. Dacht dat het aan mij lag :o Zal eens kijken of ik het op kan lossen. Via het AV-forum kan je heel gemakkelijk een avatar maken met een programmatje en die heb ik naar hier doorgelinked. Misschien doet ie het daar ook wel niet hmm

Ja je hebt weer foto

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:43

Oh, hier nog steeds een kruisje hoor. Ze zijn op dat forum aan het overschakelen naar nieuwe software, vandaar dat de avatars er tijdelijk uit liggen.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:44

Iemand weleens naar Venetië geweest?? Vanuit Kroatië kan je een dagtrip naar Venetië maken, maar we hebben eigenlijk geen idee wat we daar zouden willen zien :=

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:45

Het is overigens een cheap-ass-budget vakantie :P Heb wel een tour gevonden, maar dat kost 56 pp. De reis alleen al kost 74 pp, dus dat is dan weer iets te veel van het goede :D

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:24

Bedankt Sharon voor de link!

En Priszz mijn zadel is binnen hoor dus geef maar een gil wanneer we een rondje gaan doen :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:27

AndreaB schreef:
Iemand weleens naar Venetië geweest?? Vanuit Kroatië kan je een dagtrip naar Venetië maken, maar we hebben eigenlijk geen idee wat we daar zouden willen zien :=

van alles is daar te zien,w ij hebben het ook gedaan.. Je kan daar wel echt veel mooie dingen zien en voor een dagje is het erg leuk om te doen :j

Mooie tempels, kerken, pleinen :j

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:34

En inderdaad Arme Sjakie :(:)

Echt zo sneu.. Ook voor M. :(:)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:40

Olympia schreef:
van alles is daar te zien,w ij hebben het ook gedaan.. Je kan daar wel echt veel mooie dingen zien en voor een dagje is het erg leuk om te doen :j

Mooie tempels, kerken, pleinen :j

Jullie zijn daar gewoon heen gegaan en voor jezelf wat rond gewandeld?