RIP Sjakie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:enige frustratie jegens de opleidingIk had er theoretisch gezien een stuk meer van verwacht dan wat nu aangeboden wordt. nieuws te leren over het onderwerp en na die schoolweken echt het gevoel te hebben dat ik iets geleerd had en genoeg En ja... dat vind ik gewoon erg jammer en frustreert me lichtelijk
Ik kom naar school om écht iets te leren, iets wat me verder helpt binnen mijn beroep, iets waar ik wat aan heb om beter te worden in mijn vak ... en niet om een opdracht te maken om de tijd mee op te vullen
Priszz schreef:Jaaa, had het gehoordS'ochtends heeft ie nog lekker gehobbeld en ineens lag ie voor Missy der box
Leeuuk Flurk! Het is dat eefje nog te jong is om gelijk aan een crosstraining mee te doen maar anders had ik graag mee gedaan! Haha.
Zo schiet het topic wel aardig op trouwensnog 9 pagina's te gaan
. Ooh ooh, als je zadel er is zipp, kunnen we weer een x rondje naar buiten, een rondje polder sla ik niet zo snel af
haha, zal Eef morgen wel weer ff met een zadeltje rijden want afgelopen dagen hebben we alleen maar bitloos en zadelloos gereden.
.
AndreaB schreef:Iemand weleens naar Venetië geweest?? Vanuit Kroatië kan je een dagtrip naar Venetië maken, maar we hebben eigenlijk geen idee wat we daar zouden willen zien