RIP Sjakie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik had er theoretisch gezien een stuk meer van verwacht dan wat nu aangeboden wordt. Bij het blok instrumenteren&assisteren had ik echt verwacht wat nieuws te leren over het onderwerp en na die schoolweken echt het gevoel te hebben dat ik iets geleerd had en genoeg kennis zou hebben opgedaan om in de praktijk toe te passen. Gedurende die 2 weken hebben we 3 nuttige lesdagen gehad om praktijkgericht te kunnen oefenen en zelfs op die dagen wordt je in het diepe gegooid met de mededeling 'zoek het zelf maar uit'
Zelf had ik graag wat meer achtergrondkennis mee gekregen over hoe je dingen doet, op welke manieren je dingen kan doen en waarom je er voor kiest om iets op die manier te doen. Vind het gewoon erg jammer dat dit dus absoluut niet zo is
Het is gewoon bijna letterlijk overschrijven van de vorige keer
Ik kom naar school om écht iets te leren, iets wat me verder helpt binnen mijn beroep, iets waar ik wat aan heb om beter te worden in mijn vak ... en niet om een opdracht te maken om de tijd mee op te vullen
AndreaB schreef:enige frustratie jegens de opleidingIk had er theoretisch gezien een stuk meer van verwacht dan wat nu aangeboden wordt. nieuws te leren over het onderwerp en na die schoolweken echt het gevoel te hebben dat ik iets geleerd had en genoeg En ja... dat vind ik gewoon erg jammer en frustreert me lichtelijk
Ik kom naar school om écht iets te leren, iets wat me verder helpt binnen mijn beroep, iets waar ik wat aan heb om beter te worden in mijn vak ... en niet om een opdracht te maken om de tijd mee op te vullen
Zal eens kijken of ik het op kan lossen. Via het AV-forum kan je heel gemakkelijk een avatar maken met een programmatje en die heb ik naar hier doorgelinked. Misschien doet ie het daar ook wel niet hmm
Vind het zo jammer dat ik niet meer met Kick kan springen. Vind het echt onwijs leuk om te doen!
S'ochtends heeft ie nog lekker gehobbeld en ineens lag ie voor Missy der box 
.
nog 9 pagina's te gaan
. Ooh ooh, als je zadel er is zipp, kunnen we weer een x rondje naar buiten, een rondje polder sla ik niet zo snel af
haha, zal Eef morgen wel weer ff met een zadeltje rijden want afgelopen dagen hebben we alleen maar bitloos en zadelloos gereden.
. Priszz schreef:Jaaa, had het gehoordS'ochtends heeft ie nog lekker gehobbeld en ineens lag ie voor Missy der box
Leeuuk Flurk! Het is dat eefje nog te jong is om gelijk aan een crosstraining mee te doen maar anders had ik graag mee gedaan! Haha.
Zo schiet het topic wel aardig op trouwensnog 9 pagina's te gaan
. Ooh ooh, als je zadel er is zipp, kunnen we weer een x rondje naar buiten, een rondje polder sla ik niet zo snel af
haha, zal Eef morgen wel weer ff met een zadeltje rijden want afgelopen dagen hebben we alleen maar bitloos en zadelloos gereden.
.
Heb wel een tour gevonden, maar dat kost 56 pp. De reis alleen al kost 74 pp, dus dat is dan weer iets te veel van het goede
AndreaB schreef:Iemand weleens naar Venetië geweest?? Vanuit Kroatië kan je een dagtrip naar Venetië maken, maar we hebben eigenlijk geen idee wat we daar zouden willen zien