Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mendi schreef:Sigi, ben je op zoek naar een andere avatar? Deez is wel een beetje hyper!![]()
Pluutje schreef:Haha, ach, ik ben ook niet zo'n prater hoor...
Dat maakt meeten wel spannend, dat iedereen weer anders is dan anoniem achter de pc.
schim hou je gereed
Sigislief schreef:Kwil me graag melden voor die meeting die er aan komt...
Maar ik gaa alleen mee als Mustang123 mee gaat!
en ik heb me al aangemeld!
)
.Maarruh...je hoeft niet bang te zijn dat er stiltes vallen hoor...Schim heeft bek voor 3
.Mocht je nu toch niks te vertellen hebben....nou....dan schuif je gewoon nog een pannekoek naar binnen...of begint ernstig te lepelen in de soep
. mustang123 schreef:Sigislief schreef:Kwil me graag melden voor die meeting die er aan komt...
Maar ik gaa alleen mee als Mustang123 mee gaat!
Als jij gaat, ga ik ooken ik heb me al aangemeld!
(van mendi's foto's) en dan vooral foto 92, vind die zo leuk 

Sigislief schreef:@ Mendi : Haha ja, ik gaa ook een andere nemen..Krijg er nu wel koppijn van!![]()
@ fluffyfox : Haha oke, ik denk ook wel dat het mag![]()
Dan wilt ze wel weten waar in Amsterdam!
mustang123 schreef:Pluutje schreef:Haha, ach, ik ben ook niet zo'n prater hoor...
Goh Pluutje, dat had ik nou niet gedachtDat maakt meeten wel spannend, dat iedereen weer anders is dan anoniem achter de pc.
Vraag maar aan Ed en Barbara, die weten dat vast ook wel (al hebben zij denk ik een raar beeld van mij, arme barbara, ze moest mij gewoon troosten terwijl zij blij was dat hij was goedgekeurd enzo
)fluffyfox schreef:Sigislief schreef:@ Mendi : Haha ja, ik gaa ook een andere nemen..Krijg er nu wel koppijn van!![]()
@ fluffyfox : Haha oke, ik denk ook wel dat het mag![]()
Dan wilt ze wel weten waar in Amsterdam!
k
eeeh even dnken wat was t ookweer
een kade ofzo
ben even de preciese nama kwijt
maar weet wel waar t is
)
toen was ik aan het boscrossen. alano schreef:nog 9 pagina's !!!schim hou je gereed
![]()
Wat vind de rest?? 
Bonte schreef:alano schreef:nog 9 pagina's !!!schim hou je gereed
![]()
Vanmiddag hadden we bedacht dat het misschien leuk was om in de eerste post de verjaardagen van de praters neer te zettenWat vind de rest??