nee ik heb nog niet geboekt, ben er nog steeds niet over begonnen bij mn ouders krijg je elk jaar een kerstkaartje? want dat kregen we vorig jaar, en dat is lekker makkelijk om dan meteen te vragen of ik weer mag
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 12-12-10 12:24
X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt
ik moet eigenlijk leren voor economie, dat SE heb ik dinsdag, maar t valt echt niet te leren, ik ben best goed in economie, maar dit onthou ik echt nooit! met al die uitkeringen enzo.. nouja, ik snap economie eigenlijk nooit helemaal en haal bijna altijd 8en dus gaat deze keer vast ook wel goed vorig jaar op t zelfde onderwerp had ik ook een 8, nogwat
oke leuk ik zou faron ook wel graag een keertje mee willen nemen, maarja, dan moet er eerst of nog een paardje komen te staan, of pedro moet dood gaan, en dat is ook zo banketstaaf om te zeggen
dat paard is echt zoooo sterk!! die is echt al 10x op een haartje na dood geweest, en hij leeft nogsteeds hij heeft zelfs iets van een jaar met een gat in zn kaak rond gelopen, dat ie bijna niet meer kon eten, en met invecties enzo.. en een paar keer bijna dood aan koliek.. dat beest is net een kat, maar dan met heel wat meer als 9 levens xD
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 12-12-10 13:18
Z
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt
haha het was niet negatief bedoeld dat ie zo sterk is niet niet dood gaat vind t alleen wel jammer dat ik door hem niet naar buiten kan, maarja daar is niks aan te doen.. ze zouden er eerst misschien nog een ponytje bij nemen, maar dan kan de eigenaresse ze niet meer goed naar binnen halen, want zij is al achter in de 70. en faron en pedro lopen gewoon zelf naar stal enzo, maar als die andere dat niet doet kan ze m niet goed zelf mee nemen enzo..
ik vind t juist wel knap dat hij het zo goed volhoud want hij is al iets van 36 ofzo..