Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
het was een (verotte) kabel
Hackie schreef:Het is gerepareerd!het was een (verotte) kabel
Even 200 piek dokken *baalt* maar mijn monteur had een 2de handse
Nieuw zijn ze 750 piek....
Dus had toch weer een beetje mazzel maar heb wel weer uit
Mijn budget voor Curacao moeten snijden
winnitou schreef:Liquita ik verbied het je (heb ik wat te zeggen!)
Snap dat je er heel erg naar uitkijkt, maar zou nog even wat dagen wachten om naar de manege te gaan. Ten eerste m.b.t. infectiegevaar (wat heb je er aan als de boel gaat ontsteken en openbarst en je weer naar het ziekenhuis moet met een buikvliesontsteking (wil niet echt overdrijven) en een ontzetttend lelijk litteken dan overhouden.
Je bent nog geen eens twee weken verder na je buikoperatie.....
En waarschijnlijk blijf je langer dan dat eigenlijk goed voor je zou zijn en dan heb je de volgende dag een flinke tegenslag. Kun je beter zorgen dat je een weekje verder bent. Blijf dat middagtukkie nog wel even volhouden. Even je lichaam laten ontspannen en weer opladen. Als je de dagen volhoudt zonder problemen kun je de rust in korten of afschaffen (maar dan 's avonds nog optijd je bed in). Hoe beter je nu voor jezelf zorgt des te eerder ben je weer de oude (hier spreekt een ervaringsdeskundige)
groetjes van zuster Winnitou
, maar zuster Winnitou, ik was echt niet van plan om te gaan paardrijden of uitmesten hoor. Nee hoor
, ik weet wel dat je dat ook niet bedoeld. Vind het dan ook heel lief van je
. Maar..........ik ga het nog wel even bekijken
. Als ik maar enigszins twijfel heb, doe ik het echt niet. LIQUITA schreef:winnitou schreef:Liquita ik verbied het je (heb ik wat te zeggen!)
Snap dat je er heel erg naar uitkijkt, maar zou nog even wat dagen wachten om naar de manege te gaan. Ten eerste m.b.t. infectiegevaar (wat heb je er aan als de boel gaat ontsteken en openbarst en je weer naar het ziekenhuis moet met een buikvliesontsteking (wil niet echt overdrijven) en een ontzetttend lelijk litteken dan overhouden.
Je bent nog geen eens twee weken verder na je buikoperatie.....
En waarschijnlijk blijf je langer dan dat eigenlijk goed voor je zou zijn en dan heb je de volgende dag een flinke tegenslag. Kun je beter zorgen dat je een weekje verder bent. Blijf dat middagtukkie nog wel even volhouden. Even je lichaam laten ontspannen en weer opladen. Als je de dagen volhoudt zonder problemen kun je de rust in korten of afschaffen (maar dan 's avonds nog optijd je bed in). Hoe beter je nu voor jezelf zorgt des te eerder ben je weer de oude (hier spreekt een ervaringsdeskundige)
groetjes van zuster Winnitou
Oeps, maar zuster Winnitou, ik was echt niet van plan om te gaan paardrijden of uitmesten hoor. Nee hoor
, ik weet wel dat je dat ook niet bedoeld. Vind het dan ook heel lief van je
. Maar..........ik ga het nog wel even bekijken
![]()
![]()
. Als ik maar enigszins twijfel heb, doe ik het echt niet.
meelen schreef:winnitou schreef:en ik maar steeds denken dat het zaterdag is..... heb ik nog een dag extra voor dat ik weer moet werken
+ nog 1 extra uurtje
Hackie schreef:LIQUITA schreef:Balen Hackie, van je auto. Al enig idee wat er mis is?
Tja, als je wilt stoppen slaat hij af, en dan start hij niet meer...
Dat heeft hij wel vaker gehad
(Moet je je voorstellen, koppeling in om te remmen, remmen, voet van de rem, en dan het gas
Er even op, anders loopt het toerenaantal te laag en slaat hij af)
Hackie schreef:Het is gerepareerd!het was een (verotte) kabel
Even 200 piek dokken *baalt* maar mijn monteur had een 2de handse
Nieuw zijn ze 750 piek....
Dus had toch weer een beetje mazzel maar heb wel weer uit
Mijn budget voor Curacao moeten snijden
. (en ja hoor, alles eerst ff gedesinfecteerd met alcohol
)
. LIQUITA schreef:Hahaha...net ff samen met Erik de hechting (draadje) uit m'n navel gehaald. Het was een oplosbare hechting. Als die me ging irriteren kon ik ff naar de huisarts om hem eruit te laten halen. Daar had nou net ff geen zin in, maar het irriteerde me wel. Dus met een pincet het knoopje om hoog gehouden en Erik heeft met een mini schaartje het draadje door geknipt. Ging helemaal goed. (en ja hoor, alles eerst ff gedesinfecteerd met alcohol
)
Voelt meteen een stuk beter.
LIQUITA schreef:Hahaha...net ff samen met Erik de hechting (draadje) uit m'n navel gehaald. Het was een oplosbare hechting. Als die me ging irriteren kon ik ff naar de huisarts om hem eruit te laten halen. Daar had nou net ff geen zin in, maar het irriteerde me wel. Dus met een pincet het knoopje om hoog gehouden en Erik heeft met een mini schaartje het draadje door geknipt. Ging helemaal goed. (en ja hoor, alles eerst ff gedesinfecteerd met alcohol
)
Tom deed er wat lacherig over en negeerde de omstanders, maar was zich er volgens mij wel heel bewust van dat dit inderdaad niet kon! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!! Shenavallie schreef:Ik ben vanmiddag in nog geen 5 minuten twee keer pissig geweest op stal. Allereerst begon het met een meisje dat op een pony werd ingedeeld waar ze nu net niet op wilde (de pony heet Sanne), dus ze ging met een bakkes dat over de grond sleepte richting die pony en liep het meteen te commanderen. Het beestje wilde een hapje hooi eten, terwijl ze net het bit had ingedaan en mevrouw ging giga aan het bit lopen rukken en schreeuwen tegen die pony. Daar werd ik zo pislink van, dat ik haar meteen heb laten weten dat ze een keuze had: of normaal doen tegen een pony die er niets aan kan doen dat het met haar is ingedeeld en er ook niet om gevraagd heeft om met haar een uur lang op de rug rond te hobbelen of de les over slaan. Daarna dimde ze in en deed ze in ieder geval wat normaler tegen het diertje. Dat vind ik echt zo oneerlijk, zulk gedrag!![]()
Daarna werd ik pissig op Tom. Hij gaf "les" aan een klein groepje en vond het schijnbaar leuk om onaangekondigd met de longeerzweep vlak achter Bright te knallen. Dat beest verschoot ervan en ging spontaan bokken. Gevolg: het meisje dat erop zat viel eraf en knalde tegen de zijwand aan. Uit nijdigheid heb ik Tom laten weten dat dit een F*ck-streek van hem was en dat dat echt niet kon. Zo geef je geen les!Tom deed er wat lacherig over en negeerde de omstanders, maar was zich er volgens mij wel heel bewust van dat dit inderdaad niet kon! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!

_sandra schreef:maandag onder het zadel met mavje stappen. twee maanden vol houden, en dan weer naar de kliniek. hopen dat 2011 met goed nieuws begint voor mij en mavantos!!!!
LIQUITA schreef:Hahaha...net ff samen met Erik de hechting (draadje) uit m'n navel gehaald. Het was een oplosbare hechting. Als die me ging irriteren kon ik ff naar de huisarts om hem eruit te laten halen. Daar had nou net ff geen zin in, maar het irriteerde me wel. Dus met een pincet het knoopje om hoog gehouden en Erik heeft met een mini schaartje het draadje door geknipt. Ging helemaal goed. (en ja hoor, alles eerst ff gedesinfecteerd met alcohol
)